۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۲۵۷
سردار شهید فرهاد محمدی گهرویی:

برای اسلام و قرآن و خدا باید خون داد

وتوای همسر مهربانم که در دوران زندگی در سختی‌ها و خوشی‌ها همراه من و غمخوار من و پشتیبان من و مادر فرزندان من بودی امیدوارم که مرا حلال کنی و از اینکه شهید شدم ناراحت نباشی.
برای اسلام و قرآن و خدا باید خون داد
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید فرهاد محمدی فرزند قدمعلی پنجم تیر 1334 در شهر گهرو از توابع شهرستان کیار به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. چهاردهم فروردین 1367 در حلبچه عراق براثر اصابت ترکش به سر با سمت جانشین فرمانده گردان به شهادت رسید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل‌احیاء عند ربهم یرزقون»

نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند بلکه زنده‌اند به حیات ابدی و نزد خدا متنعم خواهند بود. (سوره آل‌عمران 169)

باسلام و درود بررهبرکبیر انقلاب اسلامی و باسلام و درود بر کلیه خانواده‌های شهید داده و شهدای گران‌قدر از صدر اسلام تاکنون و باسلام بر شما همشهریان وهم روستائیان عزیزم، لازم دانستم که چندکلمه‌ای از وصایای خود را برای شما بازگو کنم.

خدا را شکر می‌کنم که توفیق پیدا کردم تا اسلام را یاری کنم و به این دریای بیکران سربازان اسلام بپیوندم همان‌طور که میگویند قطره‌قطره جمع گردد وانگهی دریا شود من هم آمدم تا قطره‌ای از این دریا شوم من به‌عنوان یک پاسدار کوچک آقا امام زمان (عج) از شما امت شهیدپرور ایران خصوصاً امت حزب‌الله چهارمحال و بختیاری می‌خواهم که همیشه درصحنه مبارزه با کفر و استکبار جهانی باشید و اسلام را یاری کنید.
 
حسین‌ابن‌علی (ع) را یاری کنید فرزند خلف ایشان امام امت خمینی بت‌شکن را یاری کنید و سلاح فرزندان شهیدان را به دوش کشید همان‌طور که از اول جنگ تا حالا این جبهه‌ها را یاری کرده‌اید تا پیروزی نهائی از ایثار جان و مال و فرزندانتان کوتاهی نکنید به خدا همه ما در حال امتحان هستیم پروردگارا حضرت ابراهیم خلیل‌الله را امتحان کرد.

پیامبر اسلام را یاری کرد. علی ابن ابیطالب را امتحان کرد. فاطمه زهرا (س) زینب کبری (س) را امتحان کرد پس ای‌وای به حال ما باید حساب کار خودمان را بکنیم بکوشید که از امتحان الهی سرافراز بیرون بیایید. جنگ یک امتحان است.

الحمدالله شما تابه‌حال از این امتحان موفق بیرون آمده‌اید اما در این راه مشکلات زیادی وجود ندارد ولیکن باید صبر کرد زیرا خداوند صابرین را دوست دارد همان‌طور که در قرآن مجید فرموده است: خدا یاور صابران است.

(یاایهاالذین آمنوا استعینوا بالصبر والصلواه ان الله مع الصابرین. سوره البقره آیه 153)

ای اهل ایمان در پیشرفت کار خود صبر و مقاومت پیشه کنید و به ذکر خدا و نماز توسل جوئید که خدا یاور صابران است.

سلام بر تو پدر گرامی! ای پدری که درس شجاعت به من آموختی من از شما تشکر می‌کنم که زحمت مرا کشیدی و مرا بزرگ کردی و به جامعه اسلامی تحویل دادید.

خداوند به شما صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید؛ و سلام بر توای مادر گرامی مادر عزیزم می‌دانستم که چه آرزویی از من داشتی می‌خواستی که در پیری عصای دست شما باشم اما چه کنم که دشمنان به سرزمین ما حمله‌ور شده‌اند و باید جلوی این متجاوزان را گرفت.

مادر گرامی من شمارا خیلی دوست دارم اما عشق و علاقه بزرگ‌تری در قلبم وجود دارد که نمی‌توانم از آن دست‌بردارم و آن عشق به اسلام و قرآن و خداست که همگی ما باید فدای آن شویم و برای یاری آن باید خون داد من آمدم به جبهه تا با نثار خون خود به‌پای درخت تنومند اسلام پایبندی خود را به آن به اثبات برسانم، ان‌شاءالله که خدا قبول کند.

مادر غم مخور که من شهید شدم خوشحال باش که من به این راه کشیده شدم و با این کار خود به دشمنان اسلام اعلام کن که ما زن و مرد و پیر و جوان هرگز دست از دین خدا برنمی‌داریم بلکه باافتخار تمام جان خود را در این راه فدا می‌کنیم وامید به عفو و بخشش پروردگار داریم و از شما برادران عزیزم می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه من و دیگر شهیدان باشند و از خواهران گرامیم نیز می‌خواهم که زینب وار در برابر مصائب صبر کنند و پیشاپیش با دیگران از اسلام و قرآن دفاع کنند.

وتوای همسر مهربانم که در دوران زندگی در سختی‌ها و خوشی‌ها همراه من و غمخوار من و پشتیبان من و مادر فرزندان من بودی امیدوارم که مرا حلال کنی و از اینکه شهید شدم ناراحت نشوی و امیدوارم که بتوانی خود فرزندانمان را بزرگ کنی و برایشان هم پدر وهم مادر باشی.

از شما فرزندانم می‌خواهم که در فراق من ناراحت نشوید و مادرتان را اذیت و ناراحت نکنید و به مادرتان دل‌داری بدهید و به مادرتان بگوئید که جای پدرمان خوب جایی است که خدا از آن یادکرده:

یاایتهاالنفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه‌مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی

ای اهل ایمان ای نفس قدسی مطمئن و دل آرام با یاد خدا امروز به حضور پروردگارت بازآی که تو خشنود ب نعمت‌های ابدی او و راضی از اعمال نیک تو است بازآی و در صف بندگان خاصه من درآی و در بهشت رضوان من داخل شو (سوره بلد آیه 26 تا 30)

خوب دیگر بیش از این حرف نمی‌زنم از همه دوستان و آشنایان و خویشان و برادران و خواهران التماس دعا دارم فقط یک حرف دیگر دارم امام را تنها نگذارید. امام را یاری کنید. به خدا در برابر خون شهدا روز قیامت مسئولید از همگی طلب حلالیت می‌کنم.

به امید پیروزی اسلام بر کفر و ظهور آقا امام زمان (عج) و طول عمر امام امت.

و من الله توفیق.

خدایا -خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

دوستدار شما فرهاد محمدی  23/10/66

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته.


​​​​​​​انتهای پیام/1030ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۱۴

22 Apr 2024