۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۵۷۰۵۸
خطیب نماز جمعه لردگان:

شب‌های قدر فرصت ارزشمندی برای نوشتن تقدیر است

امام جمعه لردگان گفت: شب‌های قدر زمانی ارزشمند برای نوشتن تقدیر و سرنوشت فرد به اراده پروردگار است.
شب‌های قدر فرصت ارزشمندی برای نوشتن تقدیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « جهانبین نیوز » ، حجت الاسلام و المسلمین یدالله رحمانی خطیب نماز جمعه لردگان ضمن دعا برای قبولی طاعات و عبادات مردم با اشاره به مبحث همیشگی مهدویت گفت: همه علائم و نشانه‌های انقلاب اسلامی حاکی از آن است که این یک فرصت الهی و آزمون بزرگ ملت ایران برای تجلی و ظهور و بروز لیاقت و شایستگی این ملت برای زمینه سازی ظهور است.
 
وی افزود:  لازمه این آمادگی و برخورداری از این لیاقت، ایمان و عمل صالح و تلاش در خودسازی و تربیت است و اخلاص و امید کامل به خدا داشتن و فقط از خدا ترسیدن که بازدارنده از گناه و خطا است می‌تواند ما را بسازد و قدرتمند کند که هم در تقابل با کفر و شرک و نفاق ثابت قدم و پایدار باشیم و هم از فسق و فجور دور بمانیم.
 
حجت الاسلام رحمانی تصریح کرد : خودسازی اولین گام شایستگی است و خداترسی، قدرت و توان مانع ستیزی و دشمن گریزی است که اولی شرایط ظهور را فراهم می‌کند و دومی موانع را برطرف می‌کند و انشاالله ما ملت ایران شایسته زمینه سازی ظهور باشیم.
 
 وی ادامه داد: در این هفته سه شب و سه فرصت زمانی ارزشمندی برای تقدیر سرنوشت خود به اراده پروردگار به میزان شایستگی ما است و پس لازم است با احیا و تعبد با معرفت و توبه با مفهوم اراده ترک گناه و تثبیت معبودیت و بندگی، از این فرصت استفاده کنیم و حتی دقیقه‌ای از آن را از دست ندهیم.
 
خطیب نماز جمعه لردگان با اشاره به تقارن شب قدر با شهادت امام علی (ع) گفت : تقارن این شب‌ها با نام و یاد حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام، شهادت آن امام که قرآن ناطق بود، در ماهی که ماه نزول قرآن و در شب نزول قرآن مفهومی بالایی دارد و آن ولایت است و اطاعت بی چون و چرا از ولی الله که کلید نجات بشریت  و تنها راه سعادت و رستگاری است‌.
 
وی با شاره به مناسبت های هفته روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و گرامی‌داشت حماسه بزرگ ملت ایران را تبریک گفت و ادامه داد : جمعه آینده روز قدس است و فرصت مغتنم الهی است که با زبان روزه در تظاهری بزرگ، حداقل کار بزرگی که می‌توانیم انجام دهید، فریاد بر ظالمان و ستمگران آمریکایی، غربی و صهیونیستی و دفاع لسانی از مظلومان فلسطین و غزه و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از مسئولین محترم و نیروهای مقتدر مسلح در تداوم حمایت از مقاومت خاصه مردم غزه تا پیروزی کامل بر دشمن منحوس و پلید و حیوان صفت اسرائیل می‌باشد. لذا حضور باشکوه در این راهپیمایی بر همه ما واجب و نشان غیرت و مردانگی ما است.
 
حجت الاسلام رحمانی در رابطه با انتخاب شهید ظفر خالدی بعنوان شهید شاخص بسیج کشور گفت : تقدیر و تشکر از فرمانده محترم سپاه  شهرستان و همکاران عزیزشان در پیگیری احتساب تصویر و نام شهید والا مقام شهرستان شهید ظفر خالدی به عنوان شهدای شاخص و برگزیده سال ۱۴۰۳ در سطح کشور که امری بسیار ارزشمند و درخور تحسین انجام دادند.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۰۱:۵۸

29 Mar 2024