:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> می‌روم در راه خدا جهاد کنم تا کشته شوم | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۰۱۶
شهید علی‌محمد مرادی سیبکی:

می‌روم در راه خدا جهاد کنم تا کشته شوم

خداوند مؤمنان را وعده بهشت داده تا با مشرکان بجنگند، بکشند یا کشته شوند و من هم می‌روم در راه خدا جهاد کنم تا کشته شوم.‌
می‌روم در راه خدا جهاد کنم تا کشته شوم
 به گزارش «جهانبین نیوز»، نوزدهم شهریور ۱۳۳۴ در خانواده‌ای مذهبی در روستای سیبک چغاخور از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه در رشته حسابداری درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند بانک تجارت بود. شهید علی‌محمد مرادی سیبکی مردادماه ۱۳۵۷ در جریان مبارزات مردمی علیه رژیم طاغوت در شهر اصفهان و در مقابل منزل آیت‌الله خادمی به دست عوامل ساواک به شهادت رسید. وی در آخرین لحظات عمر شریفش با شعار مرگ بر شاه و درود بر خمینی؛ با زبان روزه دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. او در بخشی از وصیت‌نامه‌اش چنین نوشته است:

شهید مرادی علاوه بر اینکه یک مبارز انقلابی بود؛ یک قاری ممتاز قرآن شده بود. ششمین روز ماه رمضان، مصادف با بیست و یکم مردادماه ۱۳۵۷ در جریان مبارزات مردمی علیه رژیم طاغوت در شهر اصفهان و در مقابل منزل آیت‌الله خادمی به دست عوامل ساواک به شهادت رسید. وی در آخرین لحظات عمر شریفش با شعار مرگ بر شاه و درود بر خمینی با زبان روزه دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

پیکر این شهید انقلاب پس از شهادت به زادگاهش روستای سیبک شهرستان بروجن منتقل و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

((انا لله و انا الیه راجعون))

وکیل من جناب حاج آقا تمنایی؛ پیش‌نماز مسجد بابا عسگر.

خداوند مؤمنان را وعده بهشت داده تا با مشرکان بجنگند، بکشند یا کشته شوند و من هم می‌روم تا در راه خدا جهاد کنم تا کشته شوم.

دارایی اینجانب به‌قرار زیر است:

۱-مبلغ ۱۰۷۰۰۰ ریال پول زمین از آقای مهر علی، کارمند بانک بازرگانی طلبکار هستم.

۲-مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال در بانک بازرگانی سپرده ثابت دارم.

۳-مبلغ ۱۲۵۰۰ ریال در بانک ملی و همچنین مبلغ ۶۰۹ ریال در بانک تهران دروازه دولت دارم که روی‌هم‌رفته مبلغ ۱۷۰۱۰۹ ریال می‌باشد.

از مبلغ کل اموالم ۱۲۰۰۰ ریال بابت خمس و سهم امام بدهید حاج‌آقای کمال؛ میدان شاه مدرسه ملا عبدالله و مبلغی هم برای کفن‌ودفنم. باقی‌مانده را بدهید به سازمان امام زمان و تمام کتاب‌ها وقف مسجد بابا عسگر شود؛ و وسایل منزل مرا بدهید به اشخاصی که احتیاج دارند.

از خدا بترسید و به این وصیت‌نامه عمل کنید.

علی‌محمد مرادی
ساعت شرعی 02:15 بعدازظهر


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۵۷

30 Mar 2024