۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
کد مطلب : ۵۶۹۹۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد;

ارائه ۵۰ پیشنهاد به جهت تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۵۰ پیشنهاد در جهت تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی در این استان مطرح شد.
ارائه ۵۰ پیشنهاد به جهت تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی استان
حمیدرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی و توسعه عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و همچنین مرجع تسهیل در اجرای فرایندها به منظور توسعه پایدار استان است.

وی افزود: جلسه‌ای که با معاون رئیس جمهور برگزار شد، وضعیت نیروی انسانی، چارت سازمانی و همچنین تعداد پستی که بلاتصدی هستند مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود ۵۰ پیشنهاد در جهت تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی در این استان مطرح شد، چراکه یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه بخش نیروی انسانی و اهمیت دادن به این بخش است.

منتظری عنوان کرد: نکته دیگری که از مؤلفه‌های توسعه به شمار می‌رود، فیزیک یا همان زیرساخت‌ها است، با توجه به تاکیدات استاندار چهارمحال و بختیاری در جهت تقویت، ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها اقدامات مؤثری انجام گرفته که به عنوان نمونه می‌توان به بیش از سه همت اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور که در تعهدات سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد که تقریبا به صورت ۱۰۰ درصد به استان تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبارات قرار است در بخش راه‌آهن، راه‌های مواصلاتی، تکمیل بیمارستان‌ها و دیگر مواردی که در توسعه چهارمحال و بختیاری دخیل هستند تخصیص یافته که به صورت ویژه دنبال شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسئله دیگری که درخصوص توسعه باید به آن پرداخته شود، بحث منابع مالی است، در همین راستا تسهیلاتی خوبی از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲و تسهیلاتی که پرداخت آن در تکلیف بانک‌ها بود، به متقاضیان در جهت رشد تولید و حفظ و افزایش اشتغال پرداخت شد.

منتظری بیان کرد: فاکتور دیگری که در توسعه مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد، قوانین و مقررات است که نسبت به بازنگری و تسهیل در فرایندها اقدامات خوبی انجام گرفت.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۴۸:۵۶

21 Mar 2024