۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۹۳۹
شهید مراد صیادی شهرکی:

نباید ارزش معنوی خون شهدا فراموش شود

آگاه باشید که مسئولیت ادامه راه شهدا و اطاعت از اوامر ولی‌فقیه بر دوش یکایک شما می‌باشد. وظیفه شما مخصوصاً قشر جوان است که اسلحه شهیدان را بر زمین نگذارید که همانا درخت تنومند انقلاب برای بارور شدن احتیاج به این خون‌ها دارد و نباید ارزش معنوی این خون‌ها فراموش گردد.
نباید ارزش معنوی خون شهدا فراموش شود
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید مراد صیادی شهرکی، سوم بهمن 1341، در شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. پدرش علی کارگر بود و مادرش سرور نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم خرداد 1361، در پادگان مهاباد دچار سانحه رانندگی شد و به شهادت رسید. مزار او در بهشت دو معصوم شهرستان زادگاهش قرار دارد. شهید مراد صیادی شهرکی از شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس است که خردادماه 1361 در مهاباد به شهادت رسید. او در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَٰهَدُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ بِأَمْوَٰلِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ ٱللَّهِ ۚ وَأُوْلَٰٓئِک هُمُ ٱلْفَآئِزُونَ
و آنان که ایمان آورده و هجرت کردند و درراه خدا با مال ها و جان‌های خود جهاد نمودند، این‌ها درجه بزرگ‌تری نزد خدا دارند.

باسلام بر امت حزب‌الله و شهیدپرور و همیشه هشیار و درود و سلام بر امام امت بنیان‌گذار انقلاب و پیر همیشه آگاه جهان اسلام و عصر حاضر.

حافظ دستاوردهای به‌دست‌آمده در مبارزه طولانی بین حق و باطل باشید
امت قهرمان ایران! ای شماهایی که با ایثار و ازجان‌گذشتگی و باتحمل رنج ها و مشکلات فراوان با نثار هزاران شهید عزیز نهال این انقلاب را به رهبری امام خمینی بارور ساخته‌اید؛ آگاه باشید که امروز این انقلاب نوپا همواره از هر سو مورد هجوم ایادی استکبار و منافقان کوردل می‌باشد و هم‌اکنون نیز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق یکی دیگر از حربه‌های دشمنان انقلاب و اسلام است که دراین‌بین بار مسئولیت حفظ و حراست از آرمان‌های این انقلاب وظیفه من و شما و هر انسان است تا به یاری اسلام بشتابد و تا سرحد امکان با پیروی از امام عزیزمان یار و مددکار انقلاب و حافظ دستاوردهای به‌دست‌آمده در مبارزه طولانی بین حق و باطل در این برهه از زمان باشیم.

هدف و راه ما همانا هدف و راه امام است
ای مردم قهرمان و شهیدپرور تا آخرین لحظه عمر از امام دست برندارید و او را تنها مگذارید وبدانید که هدف و راه ما همانا هدف و راه امام است و راه امام راهی است که رضایت خداوند را در پی دارد؛ پس بر ما اطاعت و فرمان‌برداری از رهنمودهای آن امام فرض است. 

در تزکیه نفس و قلب خود تلاش کنید
برادران حزب‌الله به گفته امام جنگ و جهاد امروز مسئله اصلی است و در رأس تمام امور کشور است و بر ما تکلیف است که با شرکت فعالانه خود در این جهاد مقدس، از کشور اسلامی حراست کنیم. وصیت دیگر من به شما عزیزان این است که در تزکیه و پاک کردن نفس و قلب خود از تمامی غبارها و زنگارها نهایت جدیت و تلاش را بنمایید که این عمل از افضل اعمال است.

نماز اول وقت را فراموش نکنید
نماز به‌وقت را که جزء اصول اساسی زندگی هر مسلمان واقعی است فراموش نکنید و با شرکت در نمازهای جمعه و جماعات علیه جور و ستم قیام کنید.

نباید ارزش معنوی خون شهدا فراموش شود
آگاه باشید که مسئولیت ادامه راه شهدا و اطاعت از اوامر ولی‌فقیه بر دوش یکایک شما می‌باشد و وظیفه شما مخصوصاً قشر جوان است که اسلحه شهیدان را بر زمین نگذارید که همانا درخت تنومند انقلاب برای بارور شدن احتیاج به این خون‌ها دارد و نباید ارزش معنوی این خون‌ها فراموش گردد.

من هم به‌عنوان یک فرد از این جامعه اسلامی افتخار می‌کنم که ریخته شدن خونم درراه رسیدن به آرمان‌های انقلاب و راه امام می‌باشد.

با صبر و شکیبایی، ابهت و عظمت اسلام را به نمایش بگذارید
در آخر از تمامی دوستان و آشنایان، پدرومادر مهربانم طلب حلالیت و بخشش دارم و از شما عاجزانه انتظار دارم که در سوگ من گریه و بی‌قراری ننمایید زیرا موجب شادی دشمنان و منافقین کوردل و بی‌شرم و حیا می‌شود. بلکه انتظار می‌رود با صبر و شکیبایی خود ابهت و عظمت اسلام را به‌عنوان یک انسان معتقد و متعهد به اصول اسلام ناب محمدی به نمایش بگذارید.

به امید برافراشته شدن پرچم پرافتخار اسلام در سراسر گیتی.

ان‌شاءالله
والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
سرباز وظیفه مراد صیادی شهرکی 

 
انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۵:۱۰

19 Mar 2024