۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۵۶۸۶۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

فروش مرغ و گوشت گوساله منجمد در نمایشگاه‌های بهاره

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه ایام پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان، مرغ منجمد و گوشت گوساله منجمد در نمایشگاه‌های بهاره توزیع خواهد شد.
فروش مرغ و گوشت گوساله منجمد در نمایشگاه‌های بهاره
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در آستانه ایام پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان و همزمان با برپایی  نمایشگاه‌های بهاره در مرکز استان در محل نمایشگاه‌های دائمی و بین‌المللی و سایر شهرهای، مرغ منجمد و گوشت گوساله منجمد در این اماکن توزیع خواهد شد.

وی افزود: قیمت هر کیلو مرغ منجمد 65 هزار و 700 تومان و گوشت منجمد گوساله از قرار هر کیلو 220 هزار تومان است که از سوی پشتیبانی امور دام در نمایشگاه‌های بهاره و فروشگاه‌های منتخب توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین 490 تن انواع برنج از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عاملین توزیع در استان، توزیع خواهد شد.
برزگر عنوان کرد: هر کیلو برنج پاکستانی با قیمت هر کیلو 35 هزار تومان و برنج هندی هر کیلو 33 هزار تومان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بهاره در شهرکرد روزانه یک تن گوشت منجمد گوساله و 500 کیلو مرغ منجمد توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سهمیه تخصیصی گوشت منجمد از ذخایر پشتیبانی امور دام علاوه بر نمایشگاه بهاره، در فروشگاه‌های منتخب سراسر استان نیز به فروش می‌رسد.

برزگر درخصوص فروش میوه تنظیم بازار و رطب مضافتی نیز بیان کرد: این اقلام از 24 اسفندماه در جایگاه‌های تعیین شده که بالغ بر 80 غرفه در سراسر استان هستند، توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین بالغ بر 300 تن شکر برای مصارف خانوارها در ایام پایانی سال در نظر گرفته شده است که هر کیلو شکر به صورت فله‌ای 28 هزار تومان و به صورت بسته‌بندی هر کیلو 34 هزار تومان به فروش خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: فروش اقلامی که ذکر شد تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر استان ادامه خواهد داشت.
 
 انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۱:۵۸

5 Mar 2024