۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۸۲۸
شهید علی عباسی بنی:

تا جان در بدن دارم با دشمنان اسلام می‌جنگم

تا جان در رگ دارم با دشمنان اسلام سازش نخواهم كرد و از خون شهيدانی كه درراه اسلام به زمين ريخته شده دفاع خواهم كرد.
تا جان در بدن دارم با دشمنان اسلام می‌جنگم
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید علی عباسی بنی سوم فروردین ۱۳۴۵ در روستای لارک (لاتان) از توابع شهرستان بن به دنیا آمد. پدرش رجبعلی نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و دوم اسفندماه ۱۳۶۳ در جزیره مجنون عراق براثر اصابت ترکش به سروصورت به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. شهید علی عباسی بنی از شهدای دوران دفاع مقدس است که در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. او در وصیت‌نامه‌اش می‌نگارد:

بسمه‌تعالی
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انْفِرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الْأَرْضِ ۚ أَرَضِيتُمْ بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الْآخِرَةِ ۚ فَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِي الْآخِرَةِ إِلَّا قَلِيلٌ

ای کسانی که ایمان آورده‌اید، شمارا چه شد، ‌كه وقتي به شما گفته می‌شود درراه خدا براي مبارزه حق و عدالت ‌ حركت كنيد (چون بار گران) به خاک زمین سخت‌دل بسته‌اید؟  آيا زندگي دنيا را بر حيات جاويد ترجيح می‌دهید. بدانيد كه لذت دنيا در برابر خوشی‌های آخرت اندكي بيش نيست‌.

با درود و سلام بر ولی‌عصر و نائب بر حق او خميني بت‌شکن و با آرزوي طول عمر به رهبر کبیر انقلاب و با آرزوي پيروزي اسلام بر كفر جهاني وصيتم را شروع می‌کنم:

تا جان در بدن دارم با دشمنان اسلام می‌جنگم
بااینکه مردم درراه پيشرفت اسلام كار مي‌كنند ‌ولی‌ بايد بيشتر كار كنند تا ديگر ضدانقلاب در مكتب اسلام تعرض نكند. همان‌گونه كه امام ‌امت‌ نائب حق مي‌فرمايد « اگر اين جنگ 20 سال هم طول بكشد ما می‌جنگیم‌ و من تا جان در رگ دارم با دشمنان اسلام سازش نخواهم كرد و از خون شهيداني كه درراه اسلام، به زمين ريخته ‌شده‌ دفاع خواهم كرد و با دشمناني كه در خارج از کشور ما هستند ‌می‌جنگیم‌.

من در اين وصیت‌نامه اعلام مي‌كنم تا اسلام هست بايد ايستاد و تا آخرین ‌روز‌ جنگ ‌ایستادگی می‌کنم‌.

‌انسان‌ يك روزبه دنيا آمده و يك روز هم از دنيا خواهد رفت ولي خوشا به حال آن‌کسی كه به خاطر اسلام دفاع كند و ‌در این راه‌ بميرد.

اگر گناهي از من سرزده، ‌مرا‌ ببخشند
از مردم می‌خواهم اگر گناهي از من سرزده، ‌مرا‌ ببخشند. پدر جان ناراحت آن نباشي كه من به خاطر اسلام به لقاءالله پیوسته‌ام. هيچ موقع، حق عقب نخواهد ماند.

درراه اسلام ‌به جبهه‌ رفته‌ام
پدر جان هر موقع مادرم ناراحت شد او را دلداري بده. مادر مهربانم شما هم بايد افتخار كنيد ‌که‌ من درراه اسلام ‌به جبهه‌ رفته‌ام.

چهار ماه روزه برايم بخر
پدر جان از شما می‌خواهم هر طور که توانستي به اختيار خودت و ‌در صورت‌ داشتن ‌توان‌ مالي چهار ماه روزه برايم بخر.

از برادرانم یک‌به‌یک حلاليت می‌طلبم و از مردم هم حلاليت می‌طلبم و پدر اگر مردم از من طلبكار هستند، طلب آن‌ها را كه خودت می‌شناسي، بده و 40 تومان نذر سيد بهاءالدين ‌کن‌.

خواهرانم یک‌به‌یک حلاليت می‌طلبم ‌از خواهرم زهرا كه ‌او را‌ خيلي اذيت کرده‌ام مي‌خواهم كه حلالم كند. چون من نمی‌دانستم.

‌برادرانم‌ ابراهيم، مجيد و عبدالعظيم هم بعد از من درراه اسلام كار ‌و تلاش‌ كنند.

پدر جان اگر پیکر من به دستت رسید ناراحت نباش
در چادر تيپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) بودم كه اين وصیت‌نامه را نوشتم. پدر جان اگر جنازه من به دستت رسيد، ناراحت نباش و مرا در روستاي خودم دفن كن و بازهم هر طور كه خودت می‌دانی.

در ضمن كتابخانه را به كسي بدهيد و اگر كتابي در خانه از كتابخانه مانده به مسجد ببريد و در كتابخانه بگذاريد.   
والسلام
امام را دعا كنيد      
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۶:۰۴

5 Mar 2024