:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> روند برگزاری انتخابات در شهرستان شهرکرد مطلوب است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۵۶۸۱۱
بازرس ویژه وزارت کشور:

روند برگزاری انتخابات در شهرستان شهرکرد مطلوب است

بازرس ویژه وزارت کشور گفت: روند انتخابات تاکنون در شعب شهرستان شهرکرد بسیار خوب بوده است و در چند شعبه‌ای که از آن‌ها بازدید به عمل آمد این موضوع دیده شد و گواه نقاط قوت در این شهر بود.
روند برگزاری انتخابات در شهرستان شهرکرد مطلوب است
نوروزیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "جهانبین‌نیوز"، اظهار کرد: در ساعات ابتدایی انتخابات هستیم اما با وجود سرمای هوا شاهد حضور مردم و مشارکت آنان در شهرکرد هستیم.

وی افزود: روند انتخابات تاکنون در شعب شهرستان شهرکرد بسیار خوب بوده است و در چند شعبه‌ای که از آن‌ها بازدید به عمل آمد این موضوع دیده شد و گواه نقاط قوت در این شهر بود.

بازرس ویژه وزارت کشور ادامه داد: از راس ساعت هشت که فرایند اصلی انتخابات آغاز شد، اکثر شعب با مشارکت خوبی مواجه بودند و امید است تا ساعات پایانی حضور مردم پُرشورتر باشد.

عزیزی عنوان کرد: در حال حاضر بازرسی از شعب شهرستان شهرکرد برعهده من است و تاکنون روند انتخابات در این شهر مناسب بوده است.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۵۲:۵۳

1 Mar 2024