۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۵۶۷۳۱

درخواست عجیب رونالدو از مترجم «مورایس» برای قورمه سبزی!

فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت.
درخواست عجیب رونالدو از مترجم «مورایس» برای قورمه سبزی!
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» به نقل از  خبرگزاری مهر، تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با الهلال در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض عربستان حضور دارد و بازی این دو تیم شامگاه پنج‌شنبه ۳ اسفند در ورزشگاه کینگ دام آرنا برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات مشخص شود.

شامگاه چهارشنبه ۲ اسفند، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان به همراه دستیاران خود به محل اقامت تیم فوتبال النصر رفتند و دیداری با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم از جمله کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر داشتند.

در این دیدار که فردین فقیهی مترجم ژوزه مورایس نیز حضور داشت، رونالدو خطاب به او گفت که چرا از ایران برای من غذای «قرمه سبزی» نیاوردی؟ که تعجب اعضای سپاهان را به همراه داشت. رونالدو که همراه با النصر سابقه حضور در تهران و دیدار با پرسپولیس را دارد به نظر از این غذای ایرانی لذت برده است و به شوخی چنین سوالی را از مترجم مورایس مطرح کرد.

لازم به ذکر است که تیم‌های النصر و الفیحا شامگاه چهارشنبه ۲ اسفند و در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر صفر النصر به پایان رسید و در مجموع یاران رونالدو موفق شدند با کسب نتیجه ۳ بر صفر صعود خود به مرحله بعدی این رقابت‌ها قطعی کنند. رونالدو در این بازی گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۲:۳۲

22 Feb 2024