۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۵۶۶۲۲
مدیر آکادمی استقلال تهران:

ورزشگاه را هم از استقلال بگیرند دیگر چیزی برای باشگاه نمی‌ماند

مدیر آکادمی استقلال تهران با اشاره به خبر در اختیار گرفتن ورزشگاه امام رضا توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اگر این ورزشگاه را هم از استقلال بگیرند که دیگر چیزی باقی نمی‌ماند.
ورزشگاه را هم از استقلال بگیرند دیگر چیزی برای باشگاه نمی‌ماند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اصغر حاجیلو مدیر آکادمی تیم‌های پایه باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت ورزشگاه امام رضا که گفته می‌شود اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصرف کرده و خواستار پرداخت اجاره شده است، گفت: از جزییات و یا نامه‌هایی که به باشگاه در این خصوص ارسال کرده‌اند اطلاع ندارم اما به نظرم مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در این خصوص باید تجدید نظر کند، چراکه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بعد از انقلاب تمام استادیوم‌ها و ورزشگاه‌هایی که برای استقلال بود را گرفت. اینها همه سرمایه‌های باشگاه استقلال بود که مدیر کل وقت تربیت بدنی استان تهران آن‌ها را گرفت و متولی این مجموعه‌ها شد.

وی افزود: با این کار استقلال بخشی از ثروت بزرگ خود را از دست داد و چند سالی است که با کمک شهرداری در ورزشگاه امام رضا که محل آکادمی باشگاه استقلال حضور دارد، این آکادمی تنها جایی است که بازیکنمان آینده استقلال در آن رشد پیدا می‌کنند و بازی می‌کنند تا در آینده بتوانند به این تیم کمک کنند. اگر این ورزشگاه را هم از استقلال بگیرند که دیگر چیزی برای آکادمی باشگاه استقلال باقی نمی‌ماند.

مدیر آکادمی استقلال در خصوص تفاهم نامه شهرداری و وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که شهرداری با وزارت ورزش داشته است شهرداری هفت استادیوم تحت مالکیت خود را با استادیوم تختی که در اختیار وزارت ورزش بود، تهاتر کرده است، در بین این هفت ورزشگاه نام استادیوم کاظمی و امام رضا بود که این ورزشگاه در اختیار باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار گرفت تا هم بتوانند به خوبی از آنها نگهداری کنند و هم دیگر مشکل مالکیت و اجاره را نداشته باشند.

حاجیلو در پایان گفت: اگر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بخواهد دست به این کار بزند که این ورزشگاه را هم در اختیار خود بگیرد.

استقلال بیش از پیش در تیم‌های پایه خود وارد چالش می‌شود و به نوعی کار گره می‌خورد. استقلال باشگاه بزرگی است و با توجه قدمتی که دارد هواداران زیادی دارد و باید به این باشگاه با هوادارانی که دارد توجه کنند. با شناختی که از جوادی دارم خودش ورزش است و به ورزش هم توجه زیادی دارد امیدوارم در این خصوص همکاری کند و استقلال را به چالش نکشد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۶:۳۹

13 Feb 2024