۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۵۶۲۹۰
مسئول سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری خبرداد:

خدمت‌رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار دل‌ها

سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی وادارات امور عشایر و دامپزشکی در منطقه عشایری لندی شهرستان اردل برگزار شد.
خدمت‌رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار دل‌ها
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، علی‌اصغر ایزدی مسئول سازمان بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری، صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه خدمت‌رسانی به عشایر، همزمان با هفته مقاومت و به نیابت از سردار دل‌ها و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، اردوی گروه جهادی یاوران امام رئوف علیه‌السلام با همکاری دستگاه‌های مختلف با رویکردهای فرهنگی، ارائه خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدائی، ارائه خدمات دامپزشک، مشاوره و آموزش و کارآفرینی در روستای عشایری لندی از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

ایزدی افزود: در بخش فرهنگی برنامه‌های ازجمله؛ غبارروبی گلزار شهدای لندی با حضور کلیه اعضای گروه‌های جهادی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار و زیارت ۵ خانواده شهید با حضور مدیران کل مرتبط با جامعه عشایری، اجرای نماز جماعت با حضور گروه‌های جهادی و مردم، برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت دهه مقاومت، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدا جوایز و لوازم‌التحریر، نشست با سران منطقه و دیدار چهره به چهر، دیدار با خانواده‌های دارای معلول و صعب‌العلاج برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش خدمت مؤمنانه نیز؛ توزیع ۱۷۰ کیسه آرد، توزیع ۱۷۰ کیسه سیب‌زمینی، توزیع ۱۷۰ کیسه شکر سه کیلوئی، توزیع 170 بسته پرتقال 5 کیلویی، توزیع 500 پرس غذای گرم، توزیع 500 بسته کامل لباس در اندازه‌های مختلف و اهدای یک دستگاه بخاری و یک ویترین به آخرین فردی که در روستا ازدواج‌کرده بود را داشتیم.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش دامپزشک؛ حضور میدانی مدیرکل دامپزشکی و همکاران جهادی ایشان، تزریق واکسن و تجویز دارو، سم‌پاشی محل‌های نگهداری دام و طیور انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره و ترویج کشاورزی و کارآفرینی نیز، برگزاری کلاس زنبورداری و کاشت گیاهان داروئی برای اهالی روستا انجام شد و شناسایی و هماهنگی یک محیط مناسب جهت باغداری و کارآفرینی صورت گرفت.



انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۲:۰۲

13 Jan 2024