۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۵۶۲۸۱
امام جمعه شهرستان اردل؛

نماینده مجلس باید ایده تحول داشته باشد

امام جمعه شهرستان اردل گفت: نمايندگان مجلس بايد نخبگانی باشند که بتوانند برای حل مسائل کشور ايده تحولی داشته باشند.
نماینده مجلس باید ایده تحول داشته باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مجتبی محمدی امام جمعه شهرستان اردل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اردل ضمن دعوت خود و نماز گذاران به تقوای الهی و تبریک ماه رجب به فضیلت‌های ماه مبارک رجب پرداخت و گفت: ماه رجب بهترین ماه و با حرمت‌ترین ماه می‌باشد که بیشترین رحمت الهی در این ماه می‌باشد.

محمدی اظهار کرد: ماه رجب به عنوان نخستین ماه در فصل نیایش، هنگامه قرب به ذات اقدس ربوی و بهره‌گیری بیشتر از معنویات، خودسازی و ارتباط با خداوند بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: وجود برخی اعیاد و میلاد ائمه اطهار (ه) و بویژه میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع) و حضرت علی (ع) و همچنین اعتکاف و ایام البیض بر اهمیت آن افزوده است.

امام جمعه شهرستان اردل در بخش دیگر خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اردل با اشاره به انتخابات مجلس که در اسفند ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: همه آحاد مردم باید احساس تکلیف و مسئولیت کرده و در این انتخابات با شکوه شرکت کنند.

محمدی افزود: انتخابات یکی از جلوه‌های حضور و در میدان بودن هست و همه باید برای تحقق این حضور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ولایتمداری ویژگی اول نماینده مجلس انقلابی است گفت: امانت داری، پاکدامنی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیگر شاخصه‌های یک نمایند مجلس است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: نمایندگان مجلس باید نخبگانی باشند که بتوانند برای حل مسائل کشور ایده تحولی داشته باشند.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۵۴:۰۵

12 Jan 2024