۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۵۶۲۷۶
مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

جای خالی جبهه واحد رسانه‌ انقلابی در چهارمحال و بختیاری احساس می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: برای حرکت و حضور در فضای رسانه و مجازی باید برنامه داشته باشیم، زمانی این برنامه محقق خواهد شد که به یک جبهه واحد رسانه‌ای در کشور دست پیدا کنیم.
جای خالی جبهه واحد رسانه‌ انقلابی در چهارمحال و بختیاری احساس می‌شود
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»،  احسان ربیعی صبح امروز در آیین دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آنچه امروز مد نظر رهبر معظم انقلاب است یک جهاد فرهنگی است تا بتوانیم دشمنان این مرز و بوم را ناکام بگذاریم.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۱ دی‌ماه سالروز شهادت شهید رهبر به نام روز بسیج رسانه، ادامه داد: زندگی این شهید بزرگوار سراسر نور بود که به تعبیر مقام معظم رهبری "رهبری روایتگری دفاع مقدس" بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری افزود: زندگینامه شهید رهبر پر از ایثار و اخلاص است و راه این شهید بزرگوار باید با جهاد فعالان عرصه رسانه ادامه دار باشد.

ربیعی عنوان کرد: برای حرکت و حضور در فضای رسانه و مجازی باید برنامه داشته باشیم، زمانی این برنامه محقق خواهد شد که به یک جبهه واحد رسانه‌ای در کشور دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم، اگر در این راه حرکت مجاهدانه نداشته باشیم نمی‌توانیم مردم را در برگزاری انتخاباتی پُر شور با خود همراه کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش شده همه سلایق، گروه‌ها و طایفه‌ها را در زیر چار بسیج رسانه جمع کنیم و هیچ تفاوتی بین آن‌ها نباشد.

ربیعی بیان کرد: چند برنامه شاخص و مهم در بسیج رسانه دنبال می‌شود، جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از این موارد است که قرار است بهمن‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

وی تاکید کرد: سال قبل آثار دریافت شده به جشنواره ابوذر حدود ۲۵۰ اثر بود و امسال این رقم با رشد دو برابری به ۵۰۰ اثر رسیده است، آثار در حال داوری هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه شاخص دیگری که بسیج رسانه به دنبال آن است، اردوهای راویان پیشرفت است که یک مرحله آن در آذرماه برپا شد، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال چند مرحله دیگر این اردوها برگزار شود.

ربیعی ادامه داد: رویداد و لیگ رسانه‌ای جام امید سال آینده در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۶:۵۱

11 Jan 2024