۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۵۶۲۵۹

انتصاب دبیر شورای سیاستگذاری پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد با صدور حکمی "دبیر شورای سیاستگذاری پیوند اعضاء دانشگاه" را منصوب کرد.
انتصاب دبیر شورای سیاستگذاری پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی «جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در حکمی از سوی محمدحسین اعرابی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد،  رسول رحیمی عضو هیأت علمی دانشگاه بعنوان «دبیر شورای سیاستگذاری پیوند اعضاء دانشگاه» منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به جایگاه و اهمیت مقوله پیوند اعضاء به عنوان یکی از مؤلفه های شاخص در نظام سلامت و نقش اثرگذار آن در امر درمان بیماران و همچنین در راستای سیاستگذاری و اجرای برنامه های عملیاتی در این حوزه و توسعه کمی و کیفی هر چه بیشتر این مهم نظر به تعهد تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری پیوند اعضاء دانشگاه منصوب میگردید.

 اعرابی در این حکم افزود:  امید است با استعانت از خداوند متعال رعایت جوانب شرعی و قانونی تلاش همه جانبه و همچنین تکیه بر دانش و تجربه خویش و بهره مندی از نظرات صاحب نظران و اساتید نسبت به انجام وظایف و مسئولیتهای محوله اقدام نمائید.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۶:۳۵

10 Jan 2024