۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۵۶۲۳۲
رئيس شبکه بهداشت و درمان لردگان خبرداد:

اعزام گروه‌های جهادی بهداشتی به مناطق محروم لردگان

رئيس شبکه بهداشت و درمان لردگان از اعزام گروه‌های جهادی بهداشتی به مناطق محروم لردگان به منظور اراده خدمات رایگان خبرداد.
اعزام گروه‌های جهادی بهداشتی به مناطق محروم لردگان
فریبرز جباری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری با «جهانبین نیوز»، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: اعزام گروه‌های جهادی و بهداشتی، درمانی و فرهنگی به روستاهای گرگر، سرقلعه، انجو، سرپوت و شاه حسینی شهرستان لردگان انجام گرفت.

وی افزود: این اعزام با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان و حوزه مقاومت امام علی (ع) و معاونت زیستی سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.

جباری با بیان اینکه خدمات پزشکی به صورت رایگان به مردم لردگان داده شد گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان سطح یک به تعداد ۱۰۰ نفر، ارائه خدمات معاینه و آموزش دندانپزشکی به ۵۷ نفر، نمونه گیری قند خون ناشتا به تعداد ۷۲ نفر، ویزیت رایگان ۶۷ نفر توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل داروی رایگان به تعداد ۸۷ نفر، حضور در مدارس روستا و توزیع ۲۰۰ عدد مسواک رایگان بین دانش آموزان، ویزیت رایگان متخصص زنان به تعداد ۳۰ نفر، آموزش بهداشت محیط و اندازه گیری فشار خون به تعداد ٧۵ نفر از خدمات رایگانی است که به مردم لردگان داده شد.

انتهای پیام / ۶۳۰ ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۹:۵۳

9 Jan 2024