۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۵۵۹۵۶
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

حفاری شركت‌های خدماتی با مجوز انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: از طریق مراجع قانونی تخلفات شرکت‌های خدمات دهنده در بخش حفاری معابر پیگیری خواهد شد.
حفاری شركت‌های خدماتی با مجوز انجام شود
به گزارش«جهانبین نیوز»، مصطفی حیدری صبح دوشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: ریل‌گذار توسعه در شهر، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری هستند که مناطق باید آشتی‌دهنده سرمایه‌گذاران و شهروندان با مدیریت‌شهری باشند و در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه لازمه رسیدن به درآمد پایدار جذب سرمایه‌گذار و مشارکت مردمی است رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه لازمه رسیدن به درآمد پایدار جذب سرمایه‌گذار و مشارکت مردمی است، افزود: منابع درآمد پایدار که در سال‌های گذشته مغفول مانده باید بیشتر مورد توجه مدیریت‌شهری قرار گیرد و کدهای مالی و پرونده‌های ماده ۱۰۰ که از سال‌های گذشته وصول نشده است باید پیگیری شود تا در ماه‌های باقی مانده سال جاری تحقق پیدا کنند.

حیدری بیان داشت: تأکید و شیوه‌های نوین درآمدزایی جز دغدغه‌های اصلی شورای شهر است و با توجه به ماهیت شهرداری‌ها و مباحث درآمدی آن، بدون همراهی، تعامل و همیاری مردم نمی‌توان برای پیشبرد اهداف در مدیریت شهری چشم اندازی متصور شد و از این جهت از مردم ولایتمدار شهرکرد نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

وی اظهار داشت: نگاه ویژه به صنعت گردشگری و حمایت از سرمایه گذاران در راستای اشتغالزایی برای جوانان در این حوزه خواست اعضای شورای اسلامی شهرکرد بوده و است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت در نواحی چهارگانه شهرکرد، اجرای آسفالت در معابر شهرکرد پس از اخذ استعلام از دستگاه‌های خدمات‌رسان و براساس دستورالعمل نحوه هماهنگی و صدور مجوز حفاری در سطح شهر انجام شود.

وی بیان داشت: حوزه معاونت امور زیربنایی، حمل‌ونقل و مدیران مناطق شهرداری شهرکرد طبق ضوابط نباید در قالب این طرح به شرکت‌های آب‌وفاضلاب، برق، گاز، مخابرات و… اجازه حفاری در کوچه‌ها و خیابان‌های شهرکرد را بدهند.

حیدری با بیان اینکه با متخلف طبق قانون برخورد شود، گفت: اگر شرکتی این قانون را رعایت نکرد، شرکت‌های خدمات دهنده دیگر هیچ گونه مجوز حفاری به آن شرکت ندهد و این تخلف از طریق مراجع قانونی تخلفات شرکت‌های خدمات دهنده در بخش حفاری معابر پیگیری خواهد شد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۷:۰۵

11 Dec 2023