۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۵۵۳۵۹
امام جمعه شهر اردل:

امروز زمان به ثمر نشستن خون‌های شهدای مقاومت است

امام جمعه شهر اردل گفت: امروز زمان به ثمر نشستن خون‌های شهدای مقاومت و وقتی است که همه دنیا ببینند سردار پر افتخار ما حاج قاسم چه کرد.
امروز زمان به ثمر نشستن خون‌های شهدای مقاومت است
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر اردل با اشاره به کمبودهای موجود در شهرستان اردل خطاب به مسئولان استانی و کشوری اظهار کرد:ما قدردان زحمات شما هستیم ولی وقتی یک منطقه نسبت به بقیه جاها کمبود بیشتری دارد باید نگاه ویژه‌تری هم نسبت به آن نقطه داشت نه آنکه برابر با بقیه شهرستان‌ها نگاه کرد.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های شهرستان باید مدیران آب و فاضلاب استان نسبت به مسئله گل‌آلودی آب سال گذشته که بخاطر بارندگی بوجود آمد گزارش دهند نتیجه به کجا رسیده و چه اقدامی صورت گرفته؟

امام جمعه شهر اردل با اشاره به طوفان الاقصی آن را ثمره جنایت‌های خود رژیم دانست و  گفت: این عملیات هوشمندانه و ضربه بی‌سابقه به حیثیت ۷۵ ساله رژیم اسرائیل بود.

محمدی تاکید کرد: هم امام راحل و هم امام حاضر حفظه‌الله از اول مسئله فلسطین را جزو اولویت‌های جهان اسلام دانستند ولی می‌دانستند اگر بنا باشد اتفاق بزرگ یعنی آزادی قدس شریف رقم بخورد باید جوشش از درون خود امت و ملت فلسطین باشد لذا مانند پدری تلاش کردند که فرزندش روی پای خود بایستد و امروز آن فرزند در فلسطین و عراق و یمن و سوریه و لبنان توانمند شده و به بلوغ رسیده است.

لازم به ذکر است مردم شهر اردل پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در غزه راهپیمایی کردند.









انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۰:۱۹

14 Oct 2023