۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۵۵۳۵۸
امام جمعه لردگان:

قیام مردم فلسطین نتیجه سال‌ها ظلم و ستم صهیونیست‌ها است

امام جمعه لردگان گفت: قیام مردم قهرمان و مقاوم فلسطین در غزه و حمله به غاصبان جنایتکار صهیونیست نتیجه سال‌ها ظلم و ستم صهیونیست‌ها در حق مردم مظلوم فلسطین بوده است.
قیام مردم فلسطین نتیجه سال‌ها ظلم و ستم صهیونیست‌ها است
به گزارش «جهانبین نیو»، حجت الاسلام والمسلمین یدالله رحمانی اظهار کرد: قیام مردم قهرمان و مقاوم فلسطین در غزه و حمله به غاصبان جنایتکار صهیونیست نتیجه سال‌ها ظلم و ستم صهیونیسم در حق مردم مظلوم فلسطین بوده است و بی‌تردید حملات به بیماران، خانه‌های مردم و کشتن زنان و کودکان فلسطینی، نتیجه‌اش تسریع در نابودی این رژیم سفاک است.

وی افزود: ما ضمن حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت دولت جعلی اسرائیل، معتقدیم در اسرائیل مردم عادی وجود ندارد‌، ساکنین شهرک‌ها و حاکمان فاسد اسرائیل همه افراد متجاوز و جنایتکار و غاصب سرزمین فلسطین‌ هستند و حق حضور ندارند و کشتن متجاوز و بیرون کردن آن از سرزمین فلسطین یک اقدام درست و منطقی و انسان‌پسند است.

رحمانی تصریح کرد: این قیام از طرفی پوشالی بودن ادعاها و قدرت نمایی این رژیم و حامیانش را نشان داد و از طرفی دیگر قدرتمندی و توانمندی جبهه مقاومت و شکست ناپذیری آن را نشان داد و در دل همه مردم جهان امید به تسریع در نابودی اسرائیل تقویت شد. امید است در عمر ما شیرینی و حلاوت فتح قدس چون آزادی کربلا و نجف چشیده شود.

خطیب نماز جمعه لردگان اظهار داشت: مسئله پیوند اولیا و مربیان از ضروری‌ترین امور تأثیرگذار در تعلیم و تربیت دانش آموزان است، پیوند مرتبه بالای ارتباط است که اولیا و مربیان ضمن همپوشانی اقدامات به همنوایی در سخن و هماهنگی در عمل منجر می‌شود و این زیباترین اقدام در امر تعلیم و تربیت است و از اولیای محترم درخواست داریم که در تحکیم و استمرار این پیوند به شکل حقیقی و واقعی اهتمام نموده و با مربیان و دبیران و مسئولین در آموزش و پرورش هماهنگ باشند.

وی ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی بیتان داشت: با تقدیر و تشکر از مدیر جهادی و پرتلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان جناب آقای مهندس حسنی و تجلیل از قهرمانان ورزشکار شهرستانی و جوانان نخبه و فرهیختگان به عموم مردم عزیز توصیه می‌کنیم به امر ورزش و سایر عموم جوانان اهتمام ویژه قائل شوند.

رحمانی در پایان افزود: البته از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان، نسبت به حل مشکلات ورزشکاران و جوانان شهرستان لردگان انتقاد داریم و متأسفانه اقدام جدی در خصوص مطالباتی که داشته‌ایم شاهد نیستیم. البته گزارشی در این‌باره برای ریاست جمهوری تهیه کرده‌ایم اگر سفرشان به تأخیر افتاد مجبوریم ارسال کنیم که مدیر کل مربوطه و مسئولین استانی گلایه ننمایند.

انتهای خبر / ۶۳۰ ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۰۷:۵۴

13 Oct 2023