۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۵۵۲۷۴

مسیل ۱۲ محرم جنوبی شهرکرد تکمیل شد

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: مسیل ۱۲ محرم جنوبی ۱۰۰ درصد اجرا و در زمان بارش‌ها قابل استفاده است.
مسیل ۱۲ محرم جنوبی شهرکرد تکمیل شد
به گزارش «جهانبین نیوز»، مجید احمدی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و نزولات آسمانی ۵ مسیل در دستور کار این سازمان قرار گرفت که دیواره سازی مسیل بلوار فرهنگ با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان به صورت ۱۰۰ درصد اجرا و تنها نرده‌گذاری و دال‌گذاری آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مسیل ۱۵ خرداد تکمیل شده است، افزود: در راستای اجرای مسیل کمربندی ۱۵ خرداد در سال گذشته ۲ میلیارد تومان اعتبار و در سال جاری ۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ۵۰ درصد مسیل الوند و بلوار جهاد نیز تکمیل شده است، تصریح کرد: برای این پروژه در سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و برای امسال ۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

احمدی از تکمیل مسیل ۱۲ محرم جنوبی به صورت ۱۰۰ درصد خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه در سال گذشته ۲ میلیارد تومان و در سال جاری یک میلیارد تومان بوده است که مسیل‌های تکمیل شده در زمان بارش قابل استفاده می‌باشند.

انتهای خبر/1020ج
































































































































































 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۲:۵۰

1 Oct 2023