۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۵۵۲۵۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

رزمندگان امروز در محرومیت‌زدایی حضور پیدا کردند

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های مختلف جهادی، دیروز در جنگ تحمیلی و مقابله با دشمنان و امروز در محرومیت‌زدایی حضور پیدا کردند.
رزمندگان امروز در محرومیت‌زدایی حضور پیدا کردند
سردار علی‌محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، در خصوص جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس اظهار کرد: همه مردم استان چهارمحال و بختیاری در جنگ تحمیلی دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند بخصوص شهرستان‌های استان به رغمی بود که این تأثیر بیشتر به چشم می‌خورد.
 
وی افزود: بیشتر شهرستان‌ها بالأخص شهرستان بن شهدایی عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و رزمندگان و جانبازان و آزادگانی دارند که از رزمندگان و شهدای بنام کشور هستند.
 
اکبری گفت: در شهرستان بن ما شهید دریاقلی سورانی را دارد که ناجی آبادان بود، اگر خبر به‌موقع شهید سورانی در زمان جنگ نبود چه‌بسا اتفاق بزرگ‌تری همانند خرمشهر برای این شهر می‌افتاد اما خبر شهید سورانی باعث شد تا آبادان از سقوط حتمی نجات یابد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان خاطرنشان کرد: روستای نمونه ایثارگری کشور در شهرستان بن روستای شیخ شبان است که بیش از 84 شهید گران‌قدر را تقدیم نظام کرده است و همه این‌ها نشانی از ایثارگری و رشادت جوانان غیور از نقاط مختلف این استان است.
 
سردار اکبری بابیان اینکه خود شهر بن که شهر دارالمؤمنین است گفت: مردم شهرستان بن و رزمندگان این شهرستان در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس همیشه درصحنه‌های مختلف بودند.
 
وی در پایان افزود: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های تابعه همیشه پای‌کار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در بحث‌های مختلف سازندگی، خدمت بی‌منت به محرومین ازجمله مردم یاری، مردم‌داری و مردم‌نوازی با تشکیل گروه‌های مختلف جهادی، دیروز در جنگ تحمیلی و مقابله با دشمنان و امروز در محرومیت‌زدایی که کمتر از دشمنان خارجی نیست حضور پیدا کردند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۴:۰۹

28 Sep 2023