۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۵۴۹۱۵
قول ستاره‌ها برای درخشش در آوردگاه بلگراد؛

محسن‌نژاد: می‌خواهم حسرت سال گذشته را جبران کنم/ میرزازاده: کایالپ را در فینال شکست می‌دهم

عنوان‌داران جهانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در آستانه پایان اردوهای آماده‌سازی تیم ملی، درباره شرایط خود صحبت کردند.
محسن‌نژاد: می‌خواهم حسرت سال گذشته را جبران کنم/ میرزازاده: کایالپ را در فینال شکست می‌دهم
به گزارش «جهانبین نیوز» به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ شاگردان حسن رنگرز در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان این روزها واپسین مراحل اردوهای آماده‌سازی خود جهت حضوری موفق و پر مدال در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ - بلگراد و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ - هانگ‌ژو در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون کشتی دنبال می‌کنند.

محسن‌نژاد: می‌خواهم حسرت سال گذشته را جبران کنم

مهدی محسن‌نژاد، عضو تیم ملی کشتی فرنگی و نایب‌قهرمان کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی دانا پیرامون شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردوی بسیار سنگینی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و ۲ اردوی دیگر تا مسابقات جهانی داریم. پس از آن اردوهای پرفشار دیگر و سپس اردوی ریکاوری را داریم تا با تمام قدرت و آمادگی به مسابقات قهرمانی جهان برویم.

وی درباره این که یک روز عضو تیم ملی کشتی فرنگی به چه شکل است، گفت: با توضیح دادن نمی‌شود مفهوم خیلی چیزها را رساند. باید در اردو باشی و سختی بکشی تا فشار را درک کنی. از ۶:۳۰ صبح صبحانه می‌خوریم و اولین تمرین‌مان هم ۱۰ صبح است. بعدازظهر هم تمرین پرفشار داریم و پیش آمده در طول یک روز، ۲ بار تمرین پرفشار کشتی داشته باشیم.

محسن‌نژاد راجع به خاطرات تلخ مسابقات جهانی سال گذشته عنوان داشت: هر موقع صحبت پارسال می‌شود، حسرت خیلی زیادی می‌کشم. همه دیدند که چطور کشتی گرفتم و چه اتفاقاتی افتاد؛ شاید قسمت نبود یا اشتباهات داشتم اما آن مسابقه را فراموش کردیم و حالا تمام تمرکزم روی این است که در مسابقات جهانی و کسب سهمیه، حقم را بگیرم.

نایب‌قهرمان کشتی فرنگی جهان در رابطه با چرخه انتخابی تیم ملی گفت: من جام جهانی کشتی گرفتم، در لیگ حضور داشتم، در تورنمنت زاگرب هم با نفر اول قهرمانی کشور رفتم و طلا گرفتم اما در مسابقات آسیایی حقم را خوردند و من هم سرماخورده بودم. با این حال طبق چرخه انتخاب شدم و منتظر مسابقات جهانی هستیم.

میرزازاده: ان‌شاالله کایالپ را در فینال شکست می‌دهم

امین میرزازاده، نایب‌قهرمان کشتی فرنگی جهان و سنگین‌وزن تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی دانا پیرامون شرایط اردوی تیم ملی در آستانه مسابقات جهانی اظهار داشت: تمرینات پرفشار و خوبی را سپری می‌کنیم و ۲ اردوی دیگر را هم خواهیم داشت. تمرکزم روی کار خودم است تا روز به روز، خودم را ارتقا بدهم و به آن هدفی که می‌خواهم، برسم.

وی درباره پوشیدن دوبنده تیم ملی برای بلگراد بیان داشت: چرخه به خوبی پیش رفت و به تیم ملی رسیدیم. کشتی در سنگین‌وزن حساسیت‌های زیاد و رقابت نزدیکی دارد که اگر کسی کم‌اشتباه‌تر باشد، برنده می‌شود. نواقصی از سال قبل وجود داشت که تا حد زیادی آن‌ها را پوشش دادیم و مابقی را هم در اردوهای آتی برطرف می‌کنیم. به نسبت پارسال از شرایط بدنی و روانی خوبی برخوردارم.

میرزازاده در رابطه با رقابت موردانتظارش با رضا کایالپ ترک عنوان داشت: آنالیز را از یکی، ۲ ماه پیش شروع کردیم و در سیدبندی هم شرایط خوبی دارم. تا فینال هم به حریف ترک برخورد نمی‌کنم و ان‌شاالله در فینال مقابل وی قرار بگیرم و این بار شکستش بدهم. کایالپ عنوان‌دار و باتجربه است و من سال گذشته اولین باری بود که به جهانی می‌رفتم. نواقصی داشتم و روی قدرت بدنی و وزنم کار کردم. ان‌شاالله ۲ روز مسابقات جهانی، ۲ روز من باشد و بتوانم با طلا به ایران برگردم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۲۲:۳۵

22 Aug 2023