۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۵۴۲۹۰
امام‌جمعه فارسان:

برای رهایی از مشکلات کشور به مسئولانی شبیه شهید چمران احتیاج داریم

امام جمعه فارسان گفت : برای رهایی از مشکلات کشور به مسئولانی شبیه شهید چمران احتیاج داریم ، این بزرگ‌مرد در میدان مبارزه با استکبار و جنگی که دشمنان ملت ترتیب داده بودند به شهادت رسید.
برای رهایی از مشکلات کشور به مسئولانی شبیه شهید چمران احتیاج داریم
حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: 31 خرداد سال گشت شهادت دکتر مصطفی چمران مجاهدی نستوه و دانشمندی متعهد و عارفی سالک و سرداری شجاع است.

ملک پور بیان داشت: باید به زندگی شهید چمران و مثل او پرداخت و جلوه‌های الگویی این شخصیت‌های کم‌نظیر را برای همه بازگو کرد.

وی عنوان کرد: هم برای جوانان و هم برای مسئولان باید چهره بخشی از این شخصیت‌ها را  ترسیم کرد، گذشته از اینکه جوانان باید بهره ببرند.

ملک پور بیان داشت: تلاش بیگانگان علیه نظام اسلامی این است که همه مردم را از مسیری که انتخاب کرده‌اند منصرف کنند و با به وجود آوردن مشکلات و فشارهای پیرامونی، محاسبات افراد را به‌خصوص مسئولین دچار نقص و خلل بکنند و درنتیجه افراد را وادار به عقب‌گرد و یا سکوت کنند.

وی اظهار داشت: الگوی شهید چمران می‌تواند راه صحیح را به مسئولین و مردم نشان دهد که باوجود سختی‌ها و مشکلات چگونه باید طی طریق کرد و خسته نشد.

حجت الاسلام ملک پور با اشاره به اینکه شهید چمران جمع اضداد بود بیان داشت: کسانی که شهید چمران را از نزدیک دیده بودند این را اذعان می‌کنند، هم اسلحه به دست داشت هم اشک به چشم، درصحنه نبرد مثل شیر غران بود و در شب، اهل تهجد و آه و ناله، نمونه کامل یک مرد اهل عمل بود، هم اهل هجرت بود هم جهاد و به شهادت هم رسید.

وی بیان داشت: ایشان یکی از مسئولان جمهوری اسلامی بود، می‌گوید نمی‌خواهم در فضایی که مستکبران زندگی می‌کنند نفس بکشم، می‌خواهم در بین مستضعفین نفس بکشم.

حجت الاسلام ملک پور خاطر نشان کرد:  عده‌ای که عنوان مسئول دارند خود را با ایشان مقایسه و آماده پاسخ گوئی یوم الجزاء کنند.

وی یادآور شد: برای رهایی از مشکلات کشور به مسئولانی شبیه چمران احتیاج داریم، این بزرگ‌مرد در میدان مبارزه با استکبار و جنگی که دشمنان ملت ترتیب داده بودند به شهادت رسید.

انتهای پیام/530پ

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۵۸:۰۲

20 Jun 2023