کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه فارسان:

برای رهایی از مشکلات کشور به مسئولانی شبیه شهید چمران احتیاج داریم

30 خرداد 1402 ساعت 7:58

امام جمعه فارسان گفت : برای رهایی از مشکلات کشور به مسئولانی شبیه شهید چمران احتیاج داریم ، این بزرگ‌مرد در میدان مبارزه با استکبار و جنگی که دشمنان ملت ترتیب داده بودند به شهادت رسید.


حجت الاسلام والمسلمین محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: 31 خرداد سال گشت شهادت دکتر مصطفی چمران مجاهدی نستوه و دانشمندی متعهد و عارفی سالک و سرداری شجاع است.

ملک پور بیان داشت: باید به زندگی شهید چمران و مثل او پرداخت و جلوه‌های الگویی این شخصیت‌های کم‌نظیر را برای همه بازگو کرد.

وی عنوان کرد: هم برای جوانان و هم برای مسئولان باید چهره بخشی از این شخصیت‌ها را  ترسیم کرد، گذشته از اینکه جوانان باید بهره ببرند.

ملک پور بیان داشت: تلاش بیگانگان علیه نظام اسلامی این است که همه مردم را از مسیری که انتخاب کرده‌اند منصرف کنند و با به وجود آوردن مشکلات و فشارهای پیرامونی، محاسبات افراد را به‌خصوص مسئولین دچار نقص و خلل بکنند و درنتیجه افراد را وادار به عقب‌گرد و یا سکوت کنند.

وی اظهار داشت: الگوی شهید چمران می‌تواند راه صحیح را به مسئولین و مردم نشان دهد که باوجود سختی‌ها و مشکلات چگونه باید طی طریق کرد و خسته نشد.

حجت الاسلام ملک پور با اشاره به اینکه شهید چمران جمع اضداد بود بیان داشت: کسانی که شهید چمران را از نزدیک دیده بودند این را اذعان می‌کنند، هم اسلحه به دست داشت هم اشک به چشم، درصحنه نبرد مثل شیر غران بود و در شب، اهل تهجد و آه و ناله، نمونه کامل یک مرد اهل عمل بود، هم اهل هجرت بود هم جهاد و به شهادت هم رسید.

وی بیان داشت: ایشان یکی از مسئولان جمهوری اسلامی بود، می‌گوید نمی‌خواهم در فضایی که مستکبران زندگی می‌کنند نفس بکشم، می‌خواهم در بین مستضعفین نفس بکشم.

حجت الاسلام ملک پور خاطر نشان کرد:  عده‌ای که عنوان مسئول دارند خود را با ایشان مقایسه و آماده پاسخ گوئی یوم الجزاء کنند.

وی یادآور شد: برای رهایی از مشکلات کشور به مسئولانی شبیه چمران احتیاج داریم، این بزرگ‌مرد در میدان مبارزه با استکبار و جنگی که دشمنان ملت ترتیب داده بودند به شهادت رسید.

انتهای پیام/530پ

 


کد مطلب: 54290

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54290/رهایی-مشکلات-کشور-مسئولانی-شبیه-شهید-چمران-احتیاج-داریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir