۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۵۴۱۹۶
شهردار شهرکرد:

اجرای برنامه‌ها فرهنگی در آرامستان ضروری است

شهردار شهرکرد گفت: امسال بودجه این سازمان حدود ۱۸۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده چراکه اعتقاد داریم آرامستان نیاز به تحول دارد و باید پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در آن انجام شود.
اجرای برنامه‌ها فرهنگی در آرامستان ضروری است
به گزارش جهانبین نیوز، محمدحسین واحدیان روز یک شنبه در جلسه بررسی مسائل فرهنگی در آرمستان شهرکرد اظهارداشت: فضای بصری و محیطی آرامستان باید به گونه‌ای باشد که برای خانواده‌های داغدار منجر به آرامش شود بنابراین می‌طلبد اقدامات فرهنگی بیشتری در آرامستان بهشت رحمت صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه قبل از انتقال آرامستان باید حداقل زیرساخت‌ها تأمین شود، افزود: باید تلاش شود تا تمام زیرساخت‌ها از لحاظ زیست محیطی، بهداشتی، اقدامات عمرانی و فرهنگی در این آرامستان تهیه شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به تهیه طرح جامع آرامستان بیان کرد: برنامه مدونی در این آرامستان وجود نداشت که در اولین گام تهیه طرح جامع آرامستان را در دستور کار قرار داده، قرارداد منعقد و تمام نیازمندی‌های آرامستان به مشاور طرح انتقال داده شده است.

واحدیان با بیان اینکه بودجه سال گذشته سازمان آرامستان تنها ۳۷ میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: امسال بودجه این سازمان ۱۸۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده چراکه اعتقاد داریم آرامستان نیاز به تحول دارد و باید پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در آن انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در آرامستان گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیریت ارتباطات نیز در این حوزه باید همکاری کنند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: پیش‌بینی سازه‌های تبلیغاتی، نصب میل پرچم و پرچم و ریسه‌های روشنایی، برگزاری دعای ندبه، دعای کمیل و زیارت عاشورا با همکاری هیئت‌های مذهبی ازجمله اقداماتی است که می‌توان در آرامستان بهشت رحمت برگزار شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۱۷:۵۵

11 Jun 2023