۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۵۳۷۲۷
یوگا کار می‌کنیم و چالاک‌تر هستیم؛

جهان‌بخش: کی‌روش در ایران عالی بود؛ در فاینورد یک ماه شکر نخوردیم!

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر ماه روی چیزهای متفاوتی تمرکز می‌کنیم؛ مثلاً ممنوعیت استفاده از شکر تا یک ماه در باشگاه.
جهان‌بخش: کی‌روش در ایران عالی بود؛ در فاینورد یک ماه شکر نخوردیم!
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی‌رضا جهان‌بخش، وینگر ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند در گفت‌وگو با رسانه Algemeen Dagblad این کشور پیرامون تفاوت‌های فاینورد با سایر باشگاه‌ها اظهار داشت: در فاینورد، آن‌ها (مسئولان) حتی بیشتر به زندگی فردی بازیکنان نگاه می‌کنند؛ با مکمل‌های غذایی با کیفیت بالا و حتی تغذیه برای هر بازیکن. هر ماه روی چیزهای متفاوتی تمرکز می‌کنیم؛ مثلاً ممنوعیت استفاده از شکر تا یک ماه در باشگاه. ما ماه‌هاست به هم فشار می‌آوریم تا بهتر بشویم.

وی در ادامه بیان داشت: یک ماه بود که همه بازیکنان بعد از ورود به باشگاه و قبل از صبحانه برای این که به بدن‌های‌شان شوک بدهند، وارد حمام یخ می‌شدند. ما یوگا انجام می‌دهیم، مدیتیشن می‌کنیم و مربی تنفس داریم. وقتی صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوم احساس خوبی دارم. به خاطر این مسائل چالاک‌تر هستیم.

جهان‌بخش درباره سرمربیانی که با آن‌ها تاکنون کار کرده، عنوان داشت: کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران عالی بود و گراهام پاتر در برایتون هم واقعاً خوب بود؛ البته بیشتر از نظر فنی و نه از نظر ارتباط با بازیکن.  آرنه اسلوت اما همه ویژگی‌ها را دارد و یک مربی برتر است. اجازه ندهید کسی در این شک کند. کاملاً منطقی است که او با باشگاه‌های بزرگ مرتبط باشد.

وی در رابطه با شرایط لیگ اروپا اذعان داشت: در اروپا هم با هدایت اسلوت خودمان را نشان دادیم، در لیگ کنفرانس و لیگ اروپا. آن‌ها می‌بینند که ما چگونه فوتبال بازی می‌کنیم. ما به حذف آ.اس رم بسیار نزدیک بودیم. ذهنیت در این تیم باورنکردنی است. ما واقعاً این کار را به عنوان یک تیم و نه فقط بازیکنان انجام می‌دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان این گفت‌وگو، فاینورد را دارای «بهترین هواداران» و «زیباترین ورزشگاه» توصیف کرد که شایسته کسب عنوان قهرمانی است. تیم فوتبال فاینورد تا قبل از انجام بازی هفته سی‌ویکم خود در اردیویسه هلند با ۷۳ امتیاز صدرنشین است و فاصله چندانی با کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۵:۵۶

7 May 2023