۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۵۳۷۲۳
رکورد ایران شکسته شد؛

وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| ششمی کریمی در گروه B دسته ۵۹ کیلوگرم زنان

ریحانه کریمی وزنه بردار کشورمان در گروه B مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در رده ششم ایستاد.
وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| ششمی کریمی در گروه B دسته ۵۹ کیلوگرم زنان
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی از امروز برای کاروان ایران رسما آغاز شد.  ریحانه کریمی ملی پوش جوان وزنه برداری زنان ایران نخستین نماینده کشورمان بود که در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در کره‌ جنوبی روی تخته رفت و در گروه B دسته ۵۹ کیلوگرم با حریفان رقابت کرد. 

کریمی در پایان با ثبت رکورد مجموع ۱۷۵ کیلوگرم در گروه B دسته ۵۹ کیلوگرم به کار خود پایان داد. عملکرد این وزنه‌بردار ۱۸ ساله در مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر بود: 

یکضرب
کریمی کار خود را در یکضرب با وزنه ۷۵ کیلوگرم شروع کرد و آن را مهار نمود اما در حرکت دوم و سوم در مهار وزنه ۸۰ کیلوگرم ناموفق بود. 

دوضرب
کریمی در دوضرب ابتدا وزنه ۹۵ کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت دوم دوضرب وزنه ۱۰۰ کیلوگرم را انداخت اما در حرکت سوم آن را مهار کرد.
با این نتایج کریمی با حدنصاب مجموع ۱۷۵ کیلوگرم در یکضرب ششم، در دوضرب پنجم و در مجموع هم ششم شد.

* کریمی ۳ رکورد ایران را ارتقا داد
ریحانه کریمی با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرم در دوضرب ۵ کیلوگرم رکورد دوضرب بزرگسالان ایران و ۶ کیلوگرم رکورد جوانان ایران را افزایش داد و در مجموع نیز ۷ کیلوگرم رکورد قبلی جوانان ایران را ارتقا بخشید.
رکورد دوضرب بزرگسالان ایران در دسته ۵۹ زنان با ۹۵ کیلوگرم در اختیار فاطمه کشاورز قرار داشت و در رده سنی جوانان نیز رکورد های دوضرب و مجموع به میزان ۹۴ و ۱۶۸ کیلوگرم در اختیار سیده غزاله حسینی بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۴:۴۶

7 May 2023