۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۵۳۶۶۱
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

در پذیرش و انجام مسئولیت‌ها تعهد و تخصص مدنظر باشد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در پذیرش و انجام مسئولیت‌ها حتماً تعهد و تخصص مدنظر باشد و انسان مسئول باید خود را در برابر خداوند پاسخگو بداند.
در پذیرش و انجام مسئولیت‌ها تعهد و تخصص مدنظر باشد
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر سه‌شنبه در دیدار با مدیر و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: وقتی سه بخش مهم در کشور در قالب یک وزارتخانه در هم ادغام می‌شوند باید امکانات لازم فراهم باشد تا حق مطلب خدمت‌رسانی به مردم ادا شود.

وی افزود: نباید کار مردم به دلیل نبود امکانات و نیروی انسانی بر زمین بماند و این به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رسالتی که بر گردن مسئولان است از سوی اسلام تعیین شده است و اقتضای آن هم این است که اگر کسی در نظام اسلامی وظیفه‌ای برعهده گرفت متعهدانه به آن عمل کند.

نکونام عنوان کرد: در پذیرش و انجام مسئولیت‌ها حتماً تعهد و تخصص مدنظر باشد و انسان مسئول باید خود را در برابر خداوند پاسخگو بداند.

وی خاطرنشان کرد: باید نظارت داشته باشیم تا در بازار کم فروشی یا گران فروشی صورت نگیرد، کمبودهای در بازار از یک جایی نشأت می‌گیرد که باید پیگیری شود، منشأ این کمبودها پیدا شود تا مردم دچار گرفتاری نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر تلاش شود که کار به صورت تمام و کمال انجام شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و رضایتمندی در بین مردم ایجاد می‌شود.

نکونام بیان کرد: گاهی برخی مسئولان خود را از مردم بالاتر می‌دانند و به آن‌ها آقایی و فخر می‌فروشند، این باعث ایجاد کمبودها و عمل نکردن به مسئولیت‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: باید با تعهد و تخصص و با استفاده از تجربه کارها را پیش ببریم، نبود یا کمبود نیرو و امکانات نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری یا انجام نشدن کار مردم باشد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۱:۳۶

2 May 2023