۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۵۳۶۳۷
قلیچ از دستش در رفته که به تمرین استقلال رفته!

پروین: گل‌محمدی و پرسپولیس عالیند، بهتر از نمی‌شود/ قلعه نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود

سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: گل محمدی و پرسپولیس عالی هستند و بهتر از این نمی شود.
پروین: گل‌محمدی و پرسپولیس عالیند، بهتر از نمی‌شود/ قلعه نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پروین سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخپوشان اظهار داشت: عالی است. مگر از این بهتر هم می‌شود؟ تیم در صدر جدول است و در جام حذفی هم به نیمه نهایی صعود کرده.
وی با اشاره به تفکرات دفاعی پرسپولیس در نیمه دوم بازی با گل گهر خاطر نشان کرد: قد بازیکنان حریف بلند بود و به همین دلیل هم از توپ‌های بلند استفاده می‌کنند و با این شیوه فشار می‌آورند.

پروین درباره حریف پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: فرقی نمی‌کند با چه تیمی روبه‌رو شویم، چون هر بازی سختی خودش را دارد. اگر تیم با استقلال مواجه شود، کمی سخت‌تر است، ولی باز هم می‌بریم.
وی با تأکید بر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، درباره حضور وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس در تمرین استقلال گفت: از دستش در رفته، عیبی ندارد!

سرمربی اسبق تیم ملی درباره حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی هم گفت: اگر قرار به حضور یک فرد ایرانی بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است، این گزینه فقط می‌تواند امیر قلعه‌نویی باشد. همه باید کمک کنند تا این تیم در جام ملت‌ها قهرمان آسیا شود و امیدواریم این مساله محقق شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۳:۵۳

1 May 2023