۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۵۳۶۳۵
مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری:

سامانه‌های خدمات الکترونیک برای بیمه شدگان ارتقا یافت

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در دوسال گذشته اقداماتی چون ارتقا سامانه‌های خدمات الکترونیک و تقویت آنها در راستای سهولت دستیابی به خدمات بیشتر برای بیمه شدگان انجام شده است.
سامانه‌های خدمات الکترونیک برای بیمه شدگان ارتقا یافت
به گزارش جهانبین نیوز؛عبدالله مختاری مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در حاشیه دیدار با کارگران کارخانه فرادنبه شهرکرد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: ما در سازمان تامین اجتماعی به واسطه تمامی تعاملاتی که سازمان با شرکای اجتماعی خودش دارد متعهد هستیم تا به اهداف خود در برابر کارگران و کافرمایان دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت، اقداماتی از جمله ارتقا سامانه‌های خدمات الکترونیک و تقویت آنها در راستای سهولت دستیابی به خدمات بیشتر برای بیمه شدگان.
 
مختاری گفت: تمام تلاش ما در سازمان تامین اجتماعی این است که نهایت آسایش و راحتی را در ارائه خدمات شبانه روزی برای بیمه شدگان داشته باشیم.
 
وی در پایان گفت: سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به شماره 1420 پاسخگوی شبانه روزی سوالات، پیشنهادات و انتقادات همه مردم عزیز استان می باشد.
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۲۸:۰۵

30 Apr 2023