۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۵۳۶۰۴
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

فعالیت گرافیست‌های چهارمحال و بختیاری در قالب خانه طراحان منسجم می‌شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: افراد بسیاری در چهارمحال و بختیاری در حوزه گرافیک فعالیت می‌کنند اما انسجامی بین آن‌ها وجود نداشت، که با راه‌‌اندازی خانه طراحان در تلاشیم تا این مهم محقق شود.
فعالیت گرافیست‌های چهارمحال و بختیاری در قالب خانه طراحان منسجم می‌شود
احمدرضا باقری در گفت‌وگو با جهانبین‌نیوز، اظهار کرد: خانه طراحان با هدف ساماندهی و فعالیت فعالان گرافیک و تصویرسازی در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

وی افزود: به مناسبت روز جهانی گرافیک و به بهانه راه‌اندازی خانه طراحان دورهمی با حضور فعالان این حوزه برگزار و مقرر شد جلسات به صورت ماهیانه ادامه داشته باشد.

 مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برپایی کارگاه به‌جهت افزایش مهارت فعالان حوزه گرافیک در استان از دیگر اقداماتی بود که برای اجرای آن برنامه‌ریزی شد تا دانش فنی هنرمندان رشته گرافیک ارتقا یابد.

باقری عنوان کرد: افراد بسیاری در چهارمحال و بختیاری در حوزه گرافیک فعالیت می‌کنند اما انسجامی بین آن‌ها وجود نداشت، که با راه‌‌اندازی خانه طراحان در تلاشیم تا این مهم محقق شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت هنرمندان گرافیک چهارمحال و بختیاری در حال حاضر یا به‌صورت انتشار در فضای مجازی یا انجام سفارش برای کارهای چاپی مثل کتاب و... است، خاطرنشان کرد: به‌دنبال آن هستیم تا فعالان گرافیست را به ادارات و نهادها وصل کنیم تا دغدغه درآمد این افراد تا حدودی رفع شود و بتوانند آثار خود را در جشنواره‌های مختلف عرضه کنند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: درصدد آن هستیم تا از ظرفیت گرافیست‌های استان در بیان مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... استان استفاده کنیم، پیش از این نیز به‌صورت غیررسمی این کار انجام شده و هنرمندان این حوزه برای بیان بیکاری طرح‌هایی تولید کردند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۶:۵۳

28 Apr 2023