۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۵۳۵۹۷
مطهری به کادرفنی تیم ملی پیوست؛

رونمایی از دستیار ایرانی قلعه‌نویی؛ مربی ناموفق نساجی روی نیمکت تیم ملی!

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال نساجی مازندران در قامت مربی تیم ملی و دستیار امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان قرار خواهد گرفت.
رونمایی از دستیار ایرانی قلعه‌نویی؛ مربی ناموفق نساجی روی نیمکت تیم ملی!
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای نوشت: "با تصمیم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال؛ حمید مطهری به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی فوتبال اضافه شد. مطهری پیش از انتخاب به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال، سابقه کار در تیم‌های نساجی، پرسپولیس، راه‌آهن، صبا و... را در کارنامه خود داشت."

به گزارش دانا؛ حمید مطهری پس از طی دورانی نسبتاً موفق اما پر حرف و حدیث با تیم فوتبال پرسپولیس به‌عنوان مربی و دستیار یحیی گل‌محمدی، از ابتدای فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران در قامت سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر به این تیم مازندرانی پیوست.

با این حال نمایش نگران‌کننده و ضعیف مطهری در رأس کادرفنی نساجی‌چی‌ها از یک سو و نتایج عجیبی که این تیم ریشه‌دار را تا حوالی منطقه سقوط به لیگ دسته‌یک کشاند، باعث شد تا رضا حدادیان و ایزد سیف‌الله‌پور قید ادامه هم‌کاری با وی را بزنند.

در عین ناباوری مطهری در روزهای منتهی به برکناری از نساجی، به همراه مجتبی سرآسیابی در تمرین تیم ملی پیش از بازی با روسیه حضور یافت تا از همان زمان زمزمه‌هایی مبنی بر حضور وی در ترکیب دستیاران تیم ملی بر سر زبان‌ها بپیچد.

حواشی ایجاد شده از سوی مطهری در زمان سرمربی‌گری نساجی و مربی‌گری در پرسپولیس از یک سو و نتایح عموماً ناموفق وی مخصوصاً به عنوان سرمربی، باعث شده تا در انتخاب جدید قلعه‌نویی تردیدهایی جدی به‌وجود بیاید.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۳۴:۴۹

27 Apr 2023