۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۵۳۵۶۷
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

وقوع بارش‌های بهاری تا پایان هفته در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان هفته در سطح استان ناپایداری‌هایی را شاهد خواهیم بود.
وقوع بارش‌های بهاری تا پایان هفته در چهارمحال و بختیاری
 سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تا پایان هفته در سطح استان ناپایداری‌هایی را شاهد خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: نقشه‌های هواشناسی روز گذشته ما را متقاعد به صدور هشدار هواشناسی در سطح زرد کردند و این به منزله آگاهی است چراکه از امروز تا اواخر وقت پنجشنبه به‌صورت متناوب در سطح استان رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.
 
قطره گفت: وزش باد نسبتا شدید از ویژگی‌های این سامانه است، بنابراین احتمال خیزش گرد و خاک به‌صورت محلی در سطح استان وجود دارد.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: انتظار می‌رود طی ساعاتی به‌طور متناوب در اغلب نقاط استان شاهد این ناپایداری‌ها باشیم، در این مدت احتمال وقوع رواناب، بالا آمدن سطح رودخانه‌ها وجود دارد و بنابراین مردم از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
 
وی افزود: انجام فعالیت کوه‌نوردی در این مدت توصیه نمی‌شود چراکه احتمال وقوع صاعقه وجود دارد و بارش‌ها به‌صورت نقطه‌ای ممکن است شدت بگیرند و همین امر می‌طلبد هم‌استانی‌ها نکات ایمنی را درنظر داشته باشند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۱:۱۳

25 Apr 2023