۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۵۳۵۴۲
امام جمعه موقت شهرکرد:

کمال و سعادت انسان در گرو اعتلای مقام انسانیت است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: کمال و سعادت انسان در گرو اعتلای مقام انسانیت است، پیداست که این دو ویژگی سبب تمایز انسان از سایر مخلوقات می‌شود که هر فردی در هر کسوت و منصبی باید به این مهم توجه داشته باشد.
کمال و سعادت انسان در گرو اعتلای مقام انسانیت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی صبح شنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به یک ماه بندگی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خوشا به حال کسانی که در این یک ماه دل در گرو بندگی خدا و عشق به دین و معنویت داشتند، مریدان پیامبر (ص) و آل ایشان که سعادت را از مسیر قرآن و عترت (ع) کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: دین و آموزه‌های آن نیز زمانی نتیجه می‌دهد که فرد مؤدب به آداب الهی باشد و مقررات دین را در ارتباط با خدا و تعامل با بندگان خدا رعایت کند.

فاطمی ادامه داد: کمال و سعادت انسان در گرو اعتلای مقام انسانیت است، پیداست که این دو ویژگی سبب تمایز انسان از سایر مخلوقات می‌شود که هر فردی در هر کسوت و منصبی باید به این مهم توجه داشته باشد.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به عملکرد مسئولین اشاره کرد و بیان داشت: باید برای حل مشکلات مردم چاره اندیشی کنند و هرچه زودتر کارها را سر و سامان دهند.

فاطمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مسئولان کارهای زیربنایی گسترده‌ای در دست انجام دارند و اتفاقات بزرگی برای استان ما در این دولت رقم خورده است.

وی یادآور شد: حل معضل آب از اتفاقات بزرگ استان در دولت سیزدهم بود، مسئله آب دغدغه مردم و مسئولین است، اما با آمدن این دولت، مسائل و مشکلات از نزدیک پیگیری و به صورت آبرومندانه این مسئله حل شد که به مسئولان خداقوت می‌گوئیم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۹:۳۷

22 Apr 2023