۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۵۳۵۲۲
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

دومین رویداد عکاسی «قاب بهشت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد عکاسی با عنوان «قاب بهشت» برای دومین سال متمادی در این استان برگزار می‌شود.
دومین رویداد عکاسی «قاب بهشت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رویداد عکاسی با عنوان «قاب بهشت» برای دومین سال متمادی در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد عکاسی به مناسبت ماه مبارک رمضان در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش حرفه‌ای هر شرکت‌کننده باید تقریبا 10 اثر و در بخش موبایلی پنج اثر ارسال کند، مجموعا هر عکاسی می‌تواند 15 اثر به دبیرخانه رویداد عکاسی «قاب بهشت» ارسال کند.

باقری عنوان کرد: این مسابقه عکاسی در موضوعاتی چون سفره‌های افطاری، کمک‌های مؤمنانه، شب‌های قدر، جزخوانی قرآن کریم، راهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر و رؤیت هلال ماه رمضان و شوال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمان ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه عکاسی «قاب بهشت» از بیستم فروردین‌ماه تا دهم اردیبهشت‌ماه است و تمدید نیز نخواهد شد، سعی می‌شود تا نتایج رقابت تا پایان اردیبهشت امسال اعلام شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای بخش حرفه‌ای مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان برای نفر اول، 2 میلیون تومان نفر دوم، یک میلیون و 500 هزار تومان نفر سوم است و به سه نفر نیز که شایسته تقدیر شناخته شدند نفری 500 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

باقری بیان کرد: در بخش مردمی یا تلفن همراه جایزه در نظر گرفته شده برای نفر اول یک میلیون تومان، نفر دوم 750 هزار تومان و نفر سوم 500 هزار تومان است، همچنین به دو نفر از شایسته تقدیرها نیز جوایزی تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم همه ساله مسابقه «قاب بهشت» را در چهارمحال و بختیاری برگزار کنیم، تاکید کرد: خوشبختانه استقبال از این رویداد در سال گذشته خوب بوده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: تلاش می‌کنیم اختتامیه جشنواره قاب بهشت در خردادماه و همزمان با یکی از مناسبت‌های این ماه برگزار شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۲:۵۱

19 Apr 2023