۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۵۳۵۲۰
مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

فیلم سینمایی «دسته دختران» همزمان با سراسر کشور در شهرکرد اکران می‌شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم دسته دختران با موضوع دفاع مقدس امروز همزمان با سراسر کشور در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد اکران می‌شود.
فیلم سینمایی «دسته دختران» همزمان با سراسر کشور در شهرکرد اکران می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی حسن‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فیلم دسته دختران با موضوع دفاع مقدس امروز همزمان با سراسر کشور در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد اکران می‌شود.

وی افزود: موضوع این فیلم درباره تعدادی از دختران است که با هجوم صدام به کشور در سال 59 درگیر جنگ می‌شوند و حضور این دختران دستمایه روایتی است که در فیلم به تصویر کشیده می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به جهت رفاه حال شهروندان سانس اکران فیلم سینمایی دسته دختران از صبح تا شب پیش‌بینی شده است، احتمال تغییر در سانس‌ها وجود دارد اما در کل علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات 10، 12، 14، 16، 18، 20 و 21:45 دقیقه شب برای دیدن فیلم به پردیس سینمایی بهمن مراجعه کنند.

حسن‌زاده عنوان کرد: هم‌اینک بهای کلی بلیط سینما 60 هزار تومان است اما خرید بلیط برای سانس‌های صبح تا قبل از ساعت 15 شامل تخفیف و 40 هزار تومان است، همچنین قیمت بلیط برای عموم در روزهای سه‌شنبه نیز نیم‌بها و نفری 30 هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات پیش رو پردیس سینمایی شهرکرد کاملا باز است و علاقه‌مندان برای دیدن فیلم می‌توانند مراجعه کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۳:۲۷

19 Apr 2023