۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۵۳۵۰۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری به تجهیزات پزشکی مجهز شدند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیزات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان وارد گردیده و در برخی از بیمارستان‌های شهرستان‌های استان که فاقد این تجهیزات بودند مستقر شده است.
بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری به تجهیزات پزشکی مجهز شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با نخبگان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مورد نظر، استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری است که به صورت منظم برنامه‌ریزی و جلسات متعددی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی اساتید و نخبگان در کنار کارهای آموزشی و پژوهشی، ارائه مشاوره‌هایی به مسئولان، مردم و فعالان در عرصه‌های مختلف است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت اعتبارات خوبی از سوی دولت اختصاص داده شده است و در سفر رئیس جمهور بیش از یک هزار و 400 میلیارد تومان برای توسعه عمرانی و تجهیز درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اختصاص داده شد.

حیدری عنوان کرد: تجهیزات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان وارد چهارمحال و بختیاری و در برخی از بیمارستان‌های شهرستان‌های استان که فاقد این تجهیزات بودند مستقر شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان باید پیگیر باشیم که اعتبارات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری کاملا جذب شود و توسعه قابل قبول در حوزه‌های مختلف عمرانی و تجهیزات بیمارستانی رخ دهد تا شاهد ارتقا شاخص‌های بهداشت، درمان و سلامت در استان باشیم.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۴۰:۲۰

18 Apr 2023