۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۵۳۴۷۰
شهردار شهرکرد:

نقش بانوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی پررنگ‌تر شود

شهردار شهرکرد گفت: نقش بانوان و دختران باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی پررنگ و در راستای حضور و مشارکت آن‌ها سرمایه‌گذاری شود‌.
نقش بانوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی پررنگ‌تر شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدحسین واحدیان در برنامه جوانه‌های نور با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه فرهنگی اظهارداشت: مجموعه شهر به عنوان یک موجود زنده هم کالبد و هم روح دارد و همانگونه که شهر نیاز به رسیدگی در حوزه سخت‌افزاری دارد و به شکل و ظاهر شهر حتما باید رسیدگی و در راستای رفع مشکلات ترافیکی، نظافت شهر و... تلاش شود باید هم راستا با این اقدامات به برنامه‌های فرهنگی نیز باید توجه شود.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی سبب روح‌بخشی به عنصر کالبدی شهر می‌شود و پویایی را برای شهر به ارمغان می‌آورد چرا که شهر از خانواده‌ها و اعضای شهروندان تشکیل شد و پویایی زمانی خواهد بود که شهروندان آن شهر پویا باشند.

شهردار شهرکرد با اشاره به نقش موثر بانوان و دختران در شهر بیان کرد: بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده نقش پر رنگی دارند لذا نقش موثرتری را در شکل‌گیری و پویایی یک شهر نیز دارند و درخواست دارم از بانوان که نقش پررنگی را در برنامه‌های فرهنگی سطح شهر داشته باشند و این نقش را همانگونه که در خانواده خود ایفا می‌کنند و درشهر نیز ایفا کنند.

واحدیان ادامه داد: اگر میل و رغبت و همت و پشتکار شما بانوان و شهروندان نباشد برنامه‌های خودجوش برگزار نخواهد شد. وی گفت: با توجه به اینکه دخترا امروز مادران آینده هستند بنابراین شهروندان نمونه ما در سطح شهر خواهند بود و در اجرای برنامه‌ها می‌توانند امروز مشارکت خوبی داشته باشند و سرمایه‌گذاری برای آن‌ها انجام شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری هر کاری که در توانمان باشد برای پویایی و سرزندگی شهرکرد انجام خواهیم داد و در حال حاضر نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری کانون فرهنگی مساجد اقدام کرده که اقدام خوبی بوده است و امیدوار هستیم استمرار داشته باشد.

واحدیان برگزاری برنامه‌هایی فرهنگی برای شهرکرد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی مردم و برقراری تعاملات اجتماعی در شهر نیاز به برنامه‌های فرهنگی داریم اگر این برنامه‌‌ها در کانون امن مساجد صورت گیرد که مصون از هر حاشیه‌ای است برای ما و مردم ارزش دارد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۷:۲۴

16 Apr 2023