۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۵۳۴۶۵
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

آغاز فراخوان جایزه ملی جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان جایزه ملی جوانی جمعیت در این استان خبر داد و گفت: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا 10 اردیبهشت به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.
آغاز فراخوان جایزه ملی جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ زهرا حبیبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان جایزه ملی جوانی جمعیت در این استان آغاز شده است وعلاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا 10 اردیبهشت به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وی افزود: این رویداد با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری و با شعار "سهم من از جوانی ایران" از سوی استانداری و با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاقمندان به شرکت در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت می‌توانند آثار خود را در بخش‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌ها و موسسات خصوصی در قالب نقاشی، کلیپ، عکس، پژوهش و مقاله، پوستر و طراحی گرافیک، انیمیشن، موشن گرافی، ایده‌ها و نظرات کاربردی، شعر و جملات کوتاه و تاثیرگذار ارسال کنند.

حبیبی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد را 10 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را به پیام‌رسان ایتا به شماره 09130589434  و یا پست الکترونیکی javanijamyat1402@gmail.com ارسال کنند.

وی عنوان کرد: پس از داوری آثار، از صاحبان تولیدات فاخر و منتخب در آیین اختتامیه جشنواره همزمان با هفته جهانی جمعیت در اردیبهشت ماه تجلیل می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت، تصریح کرد: جمعیت جوان یکی از عوامل مهم اقتدار و از پایه‌های قدرت و رشد اقتصادی و اجتماعی کشورها به شمار می‌رود و قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می‌کند و حرکت به سمت توسعه همه‌جانبه به توسعه و ارتقای سرمایه انسانی نیاز جدی دارد.

حبیبی خاطرنشان کرد: کشور ما با وجود اینکه از جمعیت جوان برخوردار بوده و همچنان الزام است که این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود اما در سال‌های اخیر روند باروری در کشور شیب نزولی به خود گرفته که این موضوع خطر جدی برای آینده کشور به شمار می‌رود

وی اضافه کرد: برهمین اساس وزارت کشور اقدام به برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی کشور در سطح کشور و استان‌ها کرده است که این رویداد در استان آغاز به کار کرده و اختتامیه آن در اردیبهشت برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری از تمامی علاقمندان و دغدغه‌مندان استان درخواست کرد تا با مشارکت در این رویداد مسئولان را در اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت و حساس سازی جامعه نسبت به این مهم یاری دهند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۲۹:۱۸

15 Apr 2023