۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۵۳۴۳۳
رئيس شورای اسلامی شهرکرد:

حق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی گرفته می‌شود

رئيس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شرایط لازم برای گرفتن حق و حقوق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی مختلف و انتقال آن به مردم فراهم خواهد شد.
حق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی گرفته می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری در یکصد و هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با همدلی و برنامه‌محور کردن امور، خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان ارائه می‌کنند.

رئیس‌ شورای اسلامی شهرکرد افزود: در این راستا شرایط لازم برای گرفتن حق و حقوق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی مختلف و انتقال آن به مردم فراهم خواهد شد.

بستر مناسب تصویب لایحه‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود

حیدری تصریح کرد: همچنین بستر مورد نیاز به‌منظور هدف‌گذاری و تصویب لایحه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری در شهرکرد فراهم می‌شود.

ترافیک در شهرکرد کنترل می‌شود وی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت‌ها است، بیان کرد: در سال جاری رفع مشکلات فنی در میدان‌ها، آزادسازی زمین‌های کمربند جنوبی، عقب‌نشینی و تعریض معبر در خیابان‌های مشخص شهرکرد با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک و توسعه شهری با اولویت بیشتری پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

نهضت آسفالت در معابر شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به موجودی یک‌هزار و ۵۰۰ تنی قیر در شهرداری، اظهار داشت: این قیر برای روکش آسفالت معبرهای اصلی و لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های شهرکرد استفاده می‌شود.

اولویتِ مدیریت‌شهری تقویت درآمدزایی و تحقق بودجه مصوب

حیدری در پایان گفت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ و ایجاد درآمدزایی‌های پایدار برای شهرداری در سال‌جاری تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۳:۴۳

13 Apr 2023