۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۵۳۳۷۴
مسئول بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

تقویت مسائل دینی با ورزش در کنار مسجد

مسئول بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری گفت: اگر بتوانیم ورزش را در کنار مسجد برای نوجوانان و جوانان داشته باشیم می‌توانند در مسائل دینی هم پیشرفت کنند و به مراتب در مسائل ورزشی نیز پیشرفت داشته باشند.
تقویت مسائل دینی با ورزش در کنار مسجد
 جعفر کیوانی مسئول بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ از فعالیت باشگاه‌ ورزشی جودو در مسجد سلمان فارسی منظریه خبر داد و اظهار کرد:  با پیگیری‌های هیأت‌‌‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان، با هدف با توسعه و همگانی کردن این رشته المپیکی و توافق انجام شده با مسوولان فرهنگی مسجد سلمان فارسی منظریه، از سال گذشته یک کلاس ورزشی جودو در این مکان برگزار شد.

وی افزود: اگر بتوانیم ورزش را در کنار مسجد برای نوجوانان و جوانان داشته باشیم، این جوانان می‌توانند در مسائل دینی هم پیشرفت کنند و به مراتب در مسائل ورزشی نیز پیشرفت داشته باشند.

سرهنگ کیوانی گفت: این پایگاه ورزشی جودو در دوساله  توانسته بر روی سکوی قهرمانی استان قرارگیرد و تا کنون 25 مدال استانی و کشوری کسب کرده و 3 تیم ملی جوجیتسو را راهی مسابقات کشوری کرده است.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم این باشگاه ورزشی این بوده که علاوه بر کارهای ورزشی که دارند بتوانند افتخار آفرینی در سطح علمی،قرآنی و فرهنگی نیز داشته باشند.

کیوانی در آخر افزود: فعالیت ورزشکاران جوان و نوجوان در اینگونه باشگاه‌ها موجب رشد فرهنگی و اعتقادی در همه جوانب برای این عزیزان است.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۵:۱۷

9 Apr 2023