۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۵۳۳۵۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ( ع):

۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه همزمان با میلاد امام حسن(ع) در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار کرد: در راستای مواسات و قرارگاه کمک‌های مومنانه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که از چندسال پیش شروع شده، تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان کمک جمع آوری و بین نیازمندان در بحث معیشتی، جهیزیه، بهداشتی و مسکن تهیه و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: امروز برای اولی بار در سال ۱۴۰۲ به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام بیست و هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار و ۱۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در سراسر استان چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.

اکبری ادامه داد: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، ۱۲ هزار بسته معیشتی شامل ۱۲ قلم مواد غذایی مورد نیاز مردم ازجمله؛ نخود، لوبیا، عدس ماکارونی، مرغ و برنج تهیه شده که تقدیم نیازمندان درشهرستان‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری می‌شود.

وی اذعان داشت: هر بسته معیشتی به ارزش یک میلیون و دویست هزار تومان است، که جمعاً ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

اکبری خاطر نشان کرد: مرحله بعدی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، ۱۷ اردیبهشت همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری هم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۹:۰۶:۵۶

6 Apr 2023