۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۵۳۲۶۴
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

ماه رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی است/مهارتورم را با رشد تولید در بخش کشاورزی محقق خواهیم کرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت:ماه رمضان، فرصت خوبى براى خودسازى است، ما همان ماده خام هستيم كه اگر روى خودمان كار كرديم و توانستيم اين ماده خام رابه شكل‏هاى برتر تبديل كنيم، آن كار لازم در زندگى را انجام داده ‏ايم،هدف حيات، همين است.
ماه رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی است/مهارتورم را با رشد تولید در بخش کشاورزی محقق خواهیم کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله زمانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: ماه رمضان، فرصت خوبى براى خودسازى است. ما همان ماده خام هستيم كه اگر روى خودمان كار كرديم و توانستيم اين ماده خام رابه شكل‏هاى برتر تبديل كنيم، آن كار لازم در زندگى را انجام داده‏ايم. هدف حيات، همين است. واى به حال كسانى كه روى خودشان از لحاظ علم و عمل كارى نكنند و همان طور كه وارد دنيا شدند، به اضافه پوسيدگى‏ها، ضايعات، خرابى‏ها، فسادها كه در طول زندگى براى انسان پيش مى‏آيد، از اين دنيا بروند. مؤمن بايد به طور دائم، روى خودش كار كند؛ به طور دائم، نه اين كه خيال كنيد «به طور دائم»، زيادى است يا نمى‏شود؛ نه. هم مى‏شود و هم زيادى نيست.

حبیب الله زمانی افزود: اگر كسى مراقب خود باشد، مواظب باشد كارهاى ممنوع و كارهايى را كه خلاف است، انجام ندهد و راه خدا را با جديت بپيمايد، موفق مى‏شود. اين، همان خودسازى دائمى است و برنامه اسلام، متناسب با همين خودسازى، به طور دائم است. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: اين نماز پنج‏گانه - پنج وقت نماز خواندن - ذكر گفتن، «ايّاك نعبد و ايّاك نستعين» را تكرار كردن، ركوع كردن، به خاك افتادن و خداى متعال را تسبيح و تحميد و تهليل كردن، براى چيست؟ براى اين است كه انسان به طور دائم مشغول خودسازى باشد. 

وی ادامه داد: گرفتارى‏ها زياد است و همه گرفتاريم. گرفتارى زندگى، گرفتارى معاش، گرفتارى امور شخصى، گرفتارى اهل و اولاد و انواع گرفتارى‏ها مانع مى‏شود كه ما به خودمان، آن چنان كه شايسته است، برسيم؛ لذا ماه رمضان، فرصت مغتنمى است. اين ماه را از دست ندهيد. 

حبیب الله زمانی با بیان این‌که سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال « مهار تورم و رشد تولید » نامگذاری شده است، برنامه ریزی کرده است، افزود: برنامه‌های بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش‌های اقتصادی و تولیدی در راستای افزایش تولید خواهد بود.

وی افزود: کنترل تورم در اقتصاد کلان به کنترل رشد نقدینگی ارتباط پیدا می‌کند اما آن چیزی که باید در بخش‌ها و زیربخش‌های مختلف در استان‌ها برنامه ریزی شود و مقام معظم رهبری هم به آن به حق اشاره کرد، رشد تولید و مهار تورم است. دو مولفه‌ای که به همدیگر وابسته هستند و انشاءالله تلاش خواهیم کرد با تمام توان در رشد تولید محصولات کشاورزی گام برداریم تا با افزایش تولید محصولات کشاورزی ، مهار تورم را به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۲۶:۴۱

29 Mar 2023