۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۵۲۹۷۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:

کمبود کالاهای اساسی در ایام عید در چهارمحال و بختیاری پذیرفتنی نیست

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بحث ذخیره‌سازی کالاهای اساسی هیچ مشکلی نباید در استان وجود داشته باشد و کمبود در این خصوص پذیرفتنی نیست.
کمبود کالاهای اساسی در ایام عید در چهارمحال و بختیاری پذیرفتنی نیست
به گزارش جهانبین نیوز;  غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در بحث ذخیره‌سازی کالاهای اساسی هیچ مشکلی نباید در استان وجود داشته باشد و کمبود در این خصوص پذیرفتنی نیست.
 
وی افزود: کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی باید تامین باشد و مدیران این مهم را به صورت جدی پیگیری کنند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تنظیم بازار مورد مطالبه جدی مردم است و مسؤولان درخصوص مشکلات پاسخگو هستند.
 
حیدری عنوان کرد: برای توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان بازارها و بازارچه‌ها باید پیش‌بینی شوند و تا ۱۵ فروردین دائر باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال پذیرش گردشگران در چهارمحال و بختیاری رشد خواهد داشت لذا هر شهرستان حداقل یک بازار روز برای فروش محصولات دولتی و صنایع دستی داشته باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: افزایش نظارت و تداوم آن بر بازار و کنترل آن ضروری است، در امر نظارت انتظار ویژه‌ایی وجود دارد.
 
حیدری بیان کرد: خودروی مورد نیاز ناظران بر بازار هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها تهیه شود، نتیجه نظارت‌ها در بازار باید باعث آرامش مردم شود.
 
وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار مورد توجه قرار گیرد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پیشگیری کم هزینه‌تر از درمان است، اقدامات درخصوص بازار هم باید پیشگیرانه و بازدارنده باشد تا سوءاستفاده‌گران بدانند نمی‌توانند از مردم استفاده سوء داشته باشند.
 
حیدری تصریح کرد: تیم‌های نظارتی دستگاه‌های مختلف و بسیج باید آموزش دیده و به‌روز با هماهنگی کامل در بازار حضور داشته باشند.
 
وی افزود: مجموعه حمل و نقل هم آمادگی کامل برای جابه‌جایی گردشگران و کالا در استان چهارمحال و بختیاری را داشته باشند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۸:۳۹

23 Feb 2023