۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۵۲۹۲۳
امام جمعه لردگان:

مشکلات شهر لردگان را جدی بگیرید و برای حل آن‌ها همت کنید

امام جمعه لردگان گفت : مشکلات شهر لردگان را جدی پیگیری کنید، اشکالات شهر را برطرف کنید و کارهایی که قابل انجام است به سرانجام برسانید
مشکلات شهر لردگان را جدی بگیرید و برای حل آن‌ها همت کنید
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام یدالله رحمانی خطیب نماز جمعه لردگان گفت: از سفر موفق ریاست محترم جمهوری به چین و امضای توافق نامه های ارزشمند و موثر که موجب عصبانیت دشمنان شده است، ابراز خرسندی می نماییم و برای دولت محترم در اجرایی شدن آنها آرزوی موفقیت داریم.
 
وی ضمن قدردانی از وزیر کشور جهت سرکشی از لردگان گفت :  امیدواریم با تقویت زیرساخت ها و اختصاص امکانات لازم به شهرستان، شاهد مشکلات کمتری برای مردم در سال های آتی باشیم .
 
 رحمانی افزود : بعضی افراد بخاطر اغراض سیاسی اخیرا با نشرمطالب دروغ سعی می کنند بین فرهنگیان عزیز و امام جمعہ فاصله بیندازند که دوستانه نصیحت می کنم از این اقدامات ناشایست خود دست بردارند و عزیزان فرهنگی و دبیران محترم را دعوت به هشیاری می کنم ، بعضی آقایان انسجام و یکدلی بین نهاد ها و مسئولین فرهنگی را نمی توانند تحمل کنند و به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه اند تا مانع اصلاحات فرهنگی در جامعه شوند.
 
حجت الاسلام رحمانی با اشاره به معضلات شهر لردگان گفت : در مورد شورای اسلامی شهر و جلسات برگزار شده عرض کنم اعضای شورا همه افرادی خوب و از خانواده های اصیل شهرستان هستند، مردم از اوضاع شهر ناراحتند و الان لردگان واقعا شهریت ندارد ، دنبال فردی برای سمت شهردار باشید که اتهام قوم و قبیله ای نداشته باشد ، شهرداری که انقلابی و کارآمد باشد.
 
وی اظهار داشت :  مسأله آسفالت معابر شهر را جدی پیگیری کنید، همت کنید اشکالات شهر را برطرف کنید و کارهایی که قابل انجام است به سرانجام برسانید ، امروز اتمام حجت می کنیم  یا مردانه به میدان بیایید یا استعفا بدهید ، در غیر اینصورت مردم به نهاد های نظارتی مراجعه خواهند کرد.
 
رحمانی در پایان گفت : انتظار از شما مردم هم این است که از اعضا شورا  بخاطر ترک فعل توضیح بخواهید ، پیگیری کنید تا این عزیزان کار کنند و مطالبه گری کنید تا اوضاع شهر درست شود.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۱۷:۵۲

17 Feb 2023