۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۵۲۹۲۲
امام جمعه شهرکرد:

بازگشایی جاده‌های دسترسی و راه‌های ارتباطی روستایی باید اولویت مسئولان باشد

امام جمعه شهرکرد گفت‌ : بازگشایی جاده‌های دسترسی و راه‌های ارتباطی روستایی باید اولویت مسئولان باشد که این اقدام هم نیازمند تجهیزات بیشتر است.
بازگشایی جاده‌های دسترسی و راه‌های ارتباطی روستایی باید اولویت مسئولان باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار کرد: هرکسی باید از نفس خود مراقبت کند و اسیر زرق و برق‌ها نشود.

وی با اشاره به اینکه قرآن همواره تاکید می‌کند که از خود مراقبت کنید  و دین خود را به سیاسی بازی و مستکبرین نفروشد بیان داشت: همدلی مردم با افزایش کمک رسانی‌ها و انسجام مسئولان در ارائه خدمات یک ضرورت است، اما توجه ویژه مسئولان کشوری را برای گسیل ماشین آلات می‌طلبد.

نکونام در بخش دیگر از صحبت های خود به بارش سنگین برف در استان اشاره کرد و گفت:  بازگشایی جاده‌های دسترسی و راه‌های ارتباطی روستایی باید اولویت مسئولان باشد که این اقدام هم نیازمند تجهیزات بیشتر است.

وی همچنین ضمن تبریک عید مبعث اذعان داشت: بعثت حضرت رسول عید احیای تمام ارزش‌های انسانی است و تکمیل ادیان است، به هیچ عنوان انسانی نمی‌تواند در قرآن دخل و تصرف کند، خداوند ابدیت قرآن را تضمین کرده است.

نکونام با اذعان بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از این رسالت نشأت گرفته که توانسته است پس از ۴۴ سال همچنان پا برجا بماند گفت: دشمن هیچگاه نمی‌تواند  ارزش‌های دینی ما را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید امروز به خود بالید که انقلاب اسلامی برای تداوم بعثت و حیات‌بخشی به اسلام شکل گرفته است گفت: روز 22 بهمن مردم ایران اسلامی، قرآن را یاری کردند و حیات‌بخشی به اسلام را داشتند، ملت ایران به این درک رسیده‌اند که باید قرآن یاری شود و در دهان دشمن و مستکبر زد.

نکونام با بیان اینکه ماه شعبان در پیش است و ضرورت توجه عمیق به این ماه نورانی و امور معنوی الزامی است تشریح کرد: در ماه شعبان باید شهر رنگ و بوی این ماه را بگیرد و باید برای مهمانی پروردگار در ماه رمضان با دعاها، انس حقیقی در این ماه، مناجات نورانی و... آمادگی کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه باید به دلیل بارش‌های الهی پس از سال‌ها خشکسالی شکرگزار بود اذعان داشت: اگر جایی مشکلاتی ایجاد می‌شود باید با هم‌افزایی مردم کار پیش رود و نمی‌شود منتظر کمک از جاهای دیگر بود.

نکونام با تاکید بر اینکه مسئولین استانی باید هماهنگی و انسجام خود را بیشتر کنند تا خدمات آن‌ها مفیدتر باشد بیان داشت: این استان نیازمند تجهیزات و ماشین آلات است و انتظار می‌رود هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه در خود شهرستان کوهرنگ روستاهایی است که هنوز راهشان باز نشده است گفت:  در دهستان موگویی به شدت مردم با مشکل مواجه هستند، مسئولین هرچه سریع تر مشکلات این منطقه را حل کنند و نگذارند مردم آسیب ببینند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۴۳:۵۰

17 Feb 2023