۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۵۲۸۹۱
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

گروه‌های جهادی به کوهرنگ اعزام شدند/ کمک مردم به این شهرستان نیاز است

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: شهروندانی که ماشین‌آلات سنگین دارند و تمایل دارند به‌صورت داوطلبانه به شهرستان کوهرنگ اعزام شوند می‌توانند به مراکز بسیج سازندگی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مراجعه کنند، از کمک آنان استقبال می‌کنیم.
گروه‌های جهادی به کوهرنگ اعزام شدند/ کمک مردم به این شهرستان نیاز است
هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: وضعیت شهرستان کوهرنگ نامساعد و وخیم است.

وی افزود: بارش برف و در حال حاضر بارش باران مشکلات را توامان کرده است و آب همه معابر و مکان‌ها را در برگرفته است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: خدمات‌رسانی به کندی انجام می‌شود چون امکان این کار وجود ندارد و تجهیزات کم است.

فولادی عنوان کرد: بسیج سازندگی حدود ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در اختیار داشته است که در حال کار هستند و پیگیر هستیم تا با اضافه کردن بلدوزر و گریدر برف را از معابر و کوچه‌ها تخلیه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از برف از کوچه‌ها خارج شده است اما جایی نیست که بتوان مابقی آن را تخلیه کنیم.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی از چندین روز گذشته در شهرستان کوهرنگ در حال امدادرسانی هستند، گفت: برف خانه‌ها را محاصره کرده و گروه‌های جهادی تلاش کردند تا برف اطراف لوله‌های بخاری و جلوی منازل را کم کنند و همچنین آبراه‌ها را تخلیه کردند.

فولادی یادآور شد: نیازمند کمک هستیم و پیگیریم تا فردا چند گروه جهادی دیگر برای کمک و امدادرسانی به شهرستان کوهرنگ اعزام شوند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج و نواحی حوزه‌های مقاوت بسیج آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم و توزیع آن‌ها هستند، تصریح کرد: باید با هم‌افزایی و کمک به مردم شهرها و روستاهای شهرستان کوهرنگ بخشی از مشکلات آنان را رفع کنیم.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: شهروندانی که ماشین‌آلات سنگین دارند و تمایل دارند به‌صورت داوطلبانه به شهرستان کوهرنگ اعزام شوند می‌توانند به مراکز بسیج سازندگی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مراجعه کنند.

فولادی ادامه داد: چندین گروه جهادی دیگر در امام‌قیس در حال فعالیت هستند، چند گروه دیگر در حال اعزام به گردنه گوشنگلی هستند، در شهرستان شهرکرد، گروه‌های جهادی در  پاکسازی معابر و خیابان‌ها مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قرارگاه خدمات‌رسانی از تهران نیز به استان و شهرستان کوهرنگ اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۱۵:۰۸

15 Feb 2023