۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۵۲۸۶۶
فرماندار کوهرنگ خبرداد:

آماده‌باش تمامی نیروهای خدمت‌رسان در کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به وضعیت کوهرنگ و بارش‌های پیش‌رو ، همه دستگاه‌ها و نیورهای امدادی در آمادگی کامل هستند.
آماده‌باش تمامی نیروهای خدمت‌رسان در کوهرنگ
شهباز اکبری در گفتگو با جهانبین نیوز ، اظهار کرد: سامانه بارشی جدید در استان چهارمحال و بختیاری که از روز گذشته تقویت شده است، باعث شده بارش باران و برف سنگین در شهرستان کوهرنگ شد.
 
وی تصریح کرد: هم اکنون گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری بسته هستند.

اکبری ادامه داد:پس از بارش‌های گذشته همه مسیرهای روستایی باز شده بود، ولی امکان دارد با تداوم بارش‌ها مسیرها باز هم مسدود شود.
 
اکبری بیان داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه ادامه دارد

وی گفت: با توجه به شرایط بحرانی و اعلام وضعیت قرمز در کوهرنگ، تمامی دستگاه‌ها و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش کامل هستند.
 
اکبری خاطر نشان کرد: روز گذشته در پی بارش برف شدید، در محور صمصامی به دشتک شاهد ریزش کوه بودیم که با اقدام به موقع راهداران مسیر بازگشایی شد و هم‌اکنون تردد در این محور در حال انجام است.
 
وی با اذعان بر اینکه  با توجه به کوهستانی بودن مسیرهای استان از مسافران خواهشمندیم از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند گفت: در صورت نیاز به سفر از همراه داشتن تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی، سوخت کافی، البسه گرم و سلامت کامل خودرو اطمینان حاصل نمایند.
 
اکبری خاطر نشان کرد: وضعیت کوهرنگ و بارش‌های پیش‌رو ، همه دستگاه‌ها و نیورهای امدادی در آمادگی کامل هستند، از مردم استدعا داریم صبر و حوصله داشته باشند چرا که بارش برف سنگینی در این شهرستان تجربه می‌شود.
 
وی اذعان داشت: بعد از بازگشایی جاده‌های اصلی حتماً سراغ معابر اصلی شهرها و روستاها خواهیم رفت.
 
اکبری خاطر نشان کرد: گردنه‌های شاه‌منصوری، تاراز، چری و لبد در حال حاضر با سختی بازگشایی می‌شوند که بلافاصله مسدود می‌شوند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۲:۳۵

14 Feb 2023