۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۵۲۸۵۳
معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان لردگان خبرداد:

تصویب 385 میلیارد تومان بودجه اشتغال در لردگان

معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان لردگان گفت : از محل تسهيلات جزء 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه کل کشور مبلغ 385 ميليارد تومان براي اشتغال در شهرستان لردگان در نظر گرفته شد که با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت 7 ساله به متقاضيان واجد شرايط پرداخت می‌شود.
تصویب 385 میلیارد تومان بودجه اشتغال در لردگان
به گزارش  جهانبین نیوز ؛ محسن طهماسبي معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري شهرستان لردگان گفت :  از محل تسهيلات جزء 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه کل کشور مبلغ 385 ميليارد تومان براي شهرستان لردگان در نظر گرفته شد که با  نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت 7 ساله به متقاضيان واجد شرايط پرداخت خواهد شد.

وي افزود : سهم دستگاه‌هاي اجرايي از اين محل  اعتبارات بدين شرح است که مبلغ 115 ميليارد و 500 ميليون تومان در حوزه صنعت، معدن و تجارت، مبلغ 154 ميليارد تومان در حوزه کشاورزي و  مبلغ 115 ميليارد و 500 ميليون تومان در حوزه خدمات تعيين شده که مقرر شد مديران دستگاه‌هاي اجرايي و بانک‌هاي عامل  در راستاي جذب حداقل 50 درصد از اين اعتبارات ابلاغي و پرداخت تسهيلات بانکي در فرصت باقيمانده تا پايان سال اهتمام جدي و پيگيري مجدانه داشته باشند.

طهماسبي ادامه داد : ضمن استفاده مطلوب از ظرفيت بخشداران تابعه جهت شناسايي متقاضيان واجد شرايط روستايي به منظور ايجاد اشتغال پايدار در سطح روستاها و ممانعت از مهاجرت اين افراد به شهرها به ضرورت رصد و نظارت دستگاه‌هاي اجرايي در اين حوزه باید هر دو هفته يکبار دستگاه‌هاي اجرايي متولي گزارشي از روند اقدامات انجام‌شده خود را به دبيرخانه کارگروه و فرمانداري اعلام کنند.

وي در خصوص ثبت اشتغال تعهدشده دستگاه‌هاي اجرايي در سامانه رصد  عنوان کرد: تاکنون بيش از 2786 نفر در سامانه رصد ثبت شده که بيش از آمار اشتغال تعهدشده شهرستان بوده و پيش بيني مي‌‌شود تا پايان سال اين آمار به بالاي سه هزار نفر برسد.

اين کارگروه با حضور محسن طهماسبي کهياني معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري، فرماندهان نظامي و انتظامي ، رياست اداره کار و رفاه اجتماعي، بخشداران و ساير اعضا، جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان در محل سالن جلسات شهداي دولت فرمانداري برگزار شد.  

انتهاي پيام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۲۰:۲۴

13 Feb 2023