۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۵۲۸۳۰
خطیب نماز جمعه لردگان:

انقلاب اسلامی برپایه مردم انقلابی استوار است و ثابت می‌ماند

خطیب نماز جمعه لردگان گفت: انقلاب اسلامی برپایه مردم انقلابی استوار بوده است و بر این اساس تداوم می‌یابد.
انقلاب اسلامی برپایه مردم انقلابی استوار است و ثابت می‌ماند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام رحمانی با اشاره به موضوع مهدویت و وظایف منتظران گفت : وظایف منتظران اقتدا به سنت و سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) است و ره آورد امام عصر(عج)همان اسلام ناب معارف والای اسلام است که از خزائن الهی عرضه می کند، راه امام عصر(عج)، راه قرآن و عترت است که منتظر باید با قرآن وعترت آشنا باشد و با استفاده از آنها خود را آماده ظهور سازد، دعا و توسل و اعتکاف و نماز و عبادت از جلوه های این آمادگی ملت ایران بوده است، ماهیت انقلاب اسلامی نیز بر مبنای قرآن و عترت است، حضرت امام خمینی(ره) هم در سخنان خود و هم در وصیت نامه خویش ما را به قرآن و عترت دعوت کرده مبادا کسی فکر کند انقلاب یعنی جنگ و خشونت بلکه انقلاب را انفجار نور دانستند.
 
 خطیب نماز جمعه لردگان افزود : انقلاب ما پر از امدادهای غیبی استوار بوده و امدادهای غیبی الهی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی را ایفاء نمود، این وعده خداوند که ( كَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِي) در انقلاب اسلامی یکی از چهره های و مصادیق اش به نمایش گذارده شده و بر اساس ( وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ) ملت به پیروزی قطعی  امیدوار در حفظ انقلاب اسلامی مقاومت میکنند.
 
وی ادامه داد : انقلاب اسلامی برپایه مردم انقلابی استوار بوده است و بر این اساس تداوم می یابد؛ اینکه حضرت امام خمینی (ره) درباره مردم ایران فرموده : (والله مردم میهن اسلامی ایران امروز بهتر از مردم زمان پیامبرحضرت امیر(ع) هستند) ما ملت ایران باید مراقب باشیم که چشم با بصیرت و معرفت ما خدای ناکرده پر از زرق و برق دنیا نشود که در آن صورت ماهم چون مردمان آن زمان خواهیم شد.
 
حجت الاسلام رحمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته لردگان گفت : حماسه ۰۲ بهمن ۱۳۵۷ - بیعت مردم استان و قوم بختیاری با حضرت امام  خمینی (ره) و اعلام انزجار خود از رژیم پهلوی ، که مورد تحسین و تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقع گردید و از آن با نام روز استان چهارمحال و بختیاری یاد می شود را گرامی داشت.
 
رحمانی افزود : فردا یوم الله  ۲۲ بهمن و سالروز فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و در اجرا فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) برای اثبات وحدت و یک دلی و نا امید کردن دشمن با شکوه ترین راهپیمای را در شهر لردگان برگزار خواهیم نمود.
 
وی با اشاره به راهبرد دشمن در ایجاد دوگانگی در بین ملت و به هم زدن وحدت مردم ایران گفت : بر همه ما وظیفه است به وحدت خود بیش از پیش اهمیت قائل شویم و با محبت و مهربانی با همدیگر برخورد کنیم.
 
رحمانی در جریان سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان لردگان گفت : تقدیر تشکر از استاندار و مدیران کل استان ، نماینده شهر لردگان  در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستانی بخاطره پیگیری و برنامه ریزی در حل مشکلات شهرستان و حضور و افتتاح مجتمع  فرهنگی ارشاد و  MRI بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت که ان شالله  امیدوارم روز های آینده اقدامات ارزشمند دیگری در راستای محرومیت زدائی شهرستان باشیم.
 
وی در پایان اظهار داشت : ابراز تاثیر و تاسف میکنم از زلزله سوریه و ترکیه، شما مردم را دعوت میکنیم با کمک های خود مردم عزیز شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را یاری فرمائید.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۵۳:۳۶

10 Feb 2023