۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۵۲۷۱۷
فرمانده سپاه ناحيه لردگان خبر داد:

بزگداشت دهه فجر با 200 برنامه در شهرستان لردگان

فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: به منظور گراميداشت ايام الله چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي بيش از 200 برنامه در رده هاي سپاه و بسيج اين شهرستان برگزار مي شود.
بزگداشت دهه فجر با 200 برنامه در شهرستان لردگان
به گزارش خبرنگار جانبین نیوز ؛ فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامي در حالي چهل و چهار سالگي خود را پشت سر مي گذارد که در اين مدت شاهد پيچ و خم ها و موانع زيادي بود و الحمدالله به برکت خون شهدا و نفس امام راحل و رهبري پيامبر گونه مقام عظماي ولايت  مسير پيشرفت و ترقي را طي مي کند تا به سر منزل مقصود برسد.

سرهنگ پاسدارعباس رحيمي افزود: دشمن در اين مدت با ترفند هاي متفاوت قصد ضربه زدن و از بين بردن نظام اسلامي را داشت، که با تدابير حکيمانه امامين انقلاب، هوشياري مردم و پا به رکاب بودن آنها در برطرف نمودن مشکلات، نقشه هاي دشمنان نقش برآب شد و امروزه نظام اسلامي ايران با دستاوردهاي وسيع توانست خود را به عنوان قدرت جهاني در مباحث علمي، نظامي و... به جهان نشان دهد.

رحيمي  ادامه داد: سياه نمايي دشمنان از وضعيت انقلاب اسلامي  و همراهي عده اي منافق دروني با آنها اين شايبه را براي دشمنان به وجود آورد که کار نظام اسلامي با فشار هاي اقتصادي  و تحريم ها  تمام مي شود، ولي ما شاهديم که علاوه بر شکست دشمنان در عرصه هاي مختلف نظامي و سياسي، نظام اسلامي قدرتمند تر از گذشته به برنامه هاي خود ادامه مي دهد.

اين مقام مسول اظهار داشت: به منظور گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي  و حفظ دستاورد خون شهدا و امام راحل، در حوزه هاي مقاومت بسيج و پايگاه هاي بسيج شهرستان لردگان  برنامه هاي متنوعي  در عرصه هاي مختلف فرهنگي، هنري، بصيرتي، جهادي، تبييني و ... برگزار مي شود.

رحيمي در پايان گفت: برگزاري يادواره شهدا، سرکشي از خانواده هاي معظم شهدا به خصوص شهداي انقلاب اسلامي ، برگزاري مراسم ادعيه در مساجد، مسابقات ورزشي، اردوهاي جهادي، نشست هاي بصيرتي، نواخته شدن زنگ انقلاب درواحدهاي دانش آموزي، برگزاري جشن انقلاب هر شب در يک مسجد  و... را از جمله برنامه هاي اجرايي در رده هاي بسيج شهرستان لردگان به مناستب گراميداشت  دهه فجر است.

انتهاي پيام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۰:۵۴

1 Feb 2023